11:22
0
کد خبر : 15984

عبور مسی از رکورد علی دایی؛ خلق شاهکاری جدید در ۳۷ سالگی!

لیونل مسی با هت‌تریک مقابل بولیوی، به رده دوم بیشترین گل ملی تاریخ رسید.

عبور مسی از رکورد علی دایی؛ خلق شاهکاری جدید در ۳۷ سالگی! به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛در جریان پیروزی پرگل آرژانتین مقابل بولیوی، لیونل مسی هت‌تریک کرد تا تعداد گل‌های ملی خودش را به عدد ۱۱۲ برساند. 

آمار مسی قبل از این بازی با ۱۰۹ گل علی دایی، اسطوره فوتبال ایران برابری می‌کرد و حالا او به تنهایی در رده دوم فهرست بیشترین گل ملی تاریخ فوتبال قرار دارد. 


کریستیانو رونالدو با ۱۳۳ گل در صدر این لیست قرار گرفته است. دیدار با بولیوی، بازی شماره ۱۸۸ مسی با پیراهن تیم ملی آرژانتین بود.

مسی پس از فینال رقابت‌های کوپا آمریکای ۲۰۲۴ که با پیروزی آرژانتین و دومین قهرمانی متوالی این تیم در این مسابقات همراه بود، به دلیل مصدومیت برای مدتی طولانی از میادین دور ماند و حتی بسیاری معتقد بودند که او دیگر نمی‌تواند پس از این مصدومیت طولانی و سنگین به دوران اوجش برگردد، اما این بازیکن نشان داد که مثل همیشه آماده است تا همه را شگفت‌زده کند.


دو گل از سه گل او در بازی شب گذشته روی شوت‌های تماشایی و خیره‌کننده و البته با پای راست به ثمر رسید تا مشخص شود که هنوز خیلی زود است که علاقه‌مندان به فوتبال بخواهند به پایان این ستاره آرژانتینی و ترک مستطیل سبز توسط او فکر کنند.


برچسب ها
کد خبر : 15984
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار