11:46
0
کد خبر : 15986

روبرتو مارتینز: باید به دروازه‌بان اسکاتلند تبریک گفت، او فوق‌العاده بود

روبرتو مارتینز، سرمربی پرتغال، از عدم گلزنی تیمش در بازی مقابل اسکاتلند ناراحت است.

روبرتو مارتینز: باید به دروازه‌بان اسکاتلند تبریک گفت، او فوق‌العاده بود به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛پس از سه پیروزی مختلفی در دور گروهی لیگ ملت‌های اروپا 2024، پرتغال طی سفر به گلاسگو مقابل اسکاتلند که با سه باخت پیاپی وارد این بازی شده بود، به تساوی بدون گل دست یافت. شاگردان روبرتو مارتینز با وجود داشتن چند موقعیت خوب، شادابی دیدارهای گذشته را نداشتند تا در کنار بازی تدافعی حریف‌شان، از کسب پیروزی ناکام بمانند. 

پرتغال با این تساوی همچنان در صدر جدول قرار دارد و راهی مرحله حذفی لیگ ملت‌های اروپا خواهد شد. مارتینز در واکنش به بازی گفت:

اسکاتلند هم فوتبال خودش را بازی کرد. پس از دقیق 60، آن‌ها در دفاع لو بلاک باقی ماندند و توپ را به بیرون زدند. در چنین بازی‌هایی، موقعیت خطرناک زمانی است که حریف از طریق ضد حمله یا ضربات ایستگاهی گلزنی کند، در این مورد ما انرژی خوبی در دفاع داشتیم. ما این کار را بسیار خوب انجام دادیم.

با این حال، پاس نهایی و جادو در محوطه جریمه را کم داشتیم. باید به دروازه‌بان اسکاتلند تبریک گفت. گل نزدیم اما عملکرد خوبی داشتیم و همین نکته مثبت است. اکنون بازیکنان بیشتری در ترکیب داریم و رقابت بین آن‌ها افزایش یافته است.

آیا سطح‌مان را حفظ می‌کنیم؟ ما در یورو 2024 به عنوان صدرنشین با گرجستان بازی کردیم و شکست خوردیم. مسئولیت من پیدا کردن نکاتی برای ارتباط بیشتر و بهبود وضعیت تیم است. 

قبلا 10 بازی در مرحله مقدماتی برده بودیم. حالا هم سه برد و یک تساوی داریم. رختکن ما حداکثر امتیاز ممکن را می‌خواهد. امروز شایسته پیروزی بودیم. تمرکز هم وجود داشت اما فقدان تمام‌کنندگی را حس کردیم. نتیجه تساوی را قبول می‌کنیم.

برچسب ها
کد خبر : 15986
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار