13:04
0
کد خبر : 16017

هفته هشتم لیگ برتر؛ شروع دوباره لیگ در غیاب بالانشینان

بعد از وقفه بازی های ملی و انجام بازی های فیفا دی، امروز رقابت های لیگ برتر فوتبال با انجام سه مسابقه وارد هفته هشتم خواهد شد.

هفته هشتم لیگ برتر؛ شروع دوباره لیگ در غیاب بالانشینان به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران در طول دو هفته گذشته به‌واسطه برگزاری مسابقات ملی در تعطیلات به سر می‌برد و حالا با اتمام فیفادی ماه اکتبر، مجدداً قرار است از امروز مسابقات لیگ بیست‌وچهارم پیگیری شود؛ هر چند که دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر در حالی برنامه‌ریزی‌شده که 3 دیدار به زمان دیگری موکول شده و قرار است مسابقات هفته هشتم با انجام پنج دیدار از سر گرفته شود.

شمس آذر قزوین - هوادار؛ آخرین فرصت‌ها برای خروج از بحران

از چارچوب هفته هشتم لیگ برتر، شمس آذر در قزوین به مصاف هوادار تهران خواهد رفت. دیداری بین دو تیم پایین جدولی که کسب سه امتیاز کامل آن می‌تواند برای طرفین راه‌گشا باشد.
شمس آذر در حالی پای به میدان این مسابقه خواهد گذاشت که شاگردان سعید دقیقی بالاخره هفته گذشته توانستند با پیروزی در رفسنجان برابر مس، به اولین سه امتیاز فصل خود برسند.

در سمت مقابل هواداری قرار دارد که تیم قعرنشین جدول است و بنفش‌پوشان تهرانی در کنار نساجی تنها تیمهای این فصل لیگ برتر هستند که هنوز موفق به کسب پیروزی در فصل جاری نشده‌اند و سید مهدی رحمتی و شاگردانش به دنبال قطع این روند ناکامی در مسابقه فردا خواهند بود.

نکته آماری جالب از تقابل های دو تیم اینکه هوادار توانسته هر دو بازی لیگ برتری انجام شده برابر یشمی‌پوشان قزوینی را با برد پشت سر بگذارد و باید دید شاگردان سعید دقیقی خواهند توانست اولین امتیاز خود مقابل هوادار را در لیگ برتر به دست بیاورند یا که خیر.

چادرملو اردکان - خیبر خرم آباد؛ دوئل جذاب تازه واردها

دیداری لیگ برتری بین دو تیم تازه صعود کرده به سطح اول فوتبال ایران که باید برای اولین بار در چارچوب لیگ برتر به مصاف هم بروند.
چادرملو که چند بازی بود روند رو به رشدی داشت، هفته گذشته در دقایق انتهایی بازی را به پرسپولیس واگذار کرد و این درحالی بود که شاگردان سعید اخباری تا دقیقه ۵+۹۰ حریف نامدارشان را متوقف کرده بودند.

نکته قابل توجه درباره چادرملو اینکه تیم اردکانی در دو مسابقه خانگی خود که در ورزشگاه شهید نصیری یزد برگزار شده، همواره برنده بوده و باید دید می‌تواند روند صد در صد پیروزی خود در دیدار خانگی را ادامه دهد یا که خیر.

در سمت مقابل خیبر خرم آباد قرار دارد؛ تیمی که فقط در هفته اول توانسته با سه امتیاز از زمین مسابقه خارج شود. لرستانی‌ها حتی دست به تغییر سرمربی هم زده‌اند و مارکو اورلیو دستیار برزیلی رضا مهاجری را به عنوان نفر اول کادرفنی خود برگزیده‌اند ولی این تیم همچنان موفق به کسب دومین پیروزی فصل خود نشده است.

دو تیم تاکنون چهار بار در لیگ آزادگان به مصاف هم رفته‌اند که سهم خیبر کسب دو پیروزی بوده و دو بازی هم مساوی شده و باید دید چادرملو خواهد توانست اولین پیروزی خود مقابل خیبر را در نخستین تقابل لیگ برتری دو تیم به دست بیاورد یا خیر.

استقلال خوزستان - مس رفسنجان؛ آغاز دوران پسا محرم!

دیداری که نارنجی‌پوشان رفسنجانی باید بدون سرمربی خود یعنی محرم نویدکیا پشت سر بگذارند و باید دید مس بدون سرمربی مقابل میزبان خود چه نتیجه‌ای خواهد گرفت.

استقلال خوزستان این فصل با اینکه با سرمربی خارجی خود یعنی میودراگ بوژوویچ، شکل متفاوت‌تری نسبت به فصل گذشته گرفته ولی این تیم در پایان هفته هفتم با کسب ۶ امتیاز جزو تیم های پایین جدولی محسوب می‌شود و آبی‌های خوزستانی امیدوارند با کسب برتری خانگی مقابل مس بحران زده بتوانند شرایط خود را در جدول سر و سامان بخشند.

در سمت مقابل مس رفسنجان قرار دارد که این روزها با استعفای محرم نویدکیا شرایطی نه چندان مناسب را پشت سر می گذارد. نارنجی‌ها که پس از تصمیم جدایی نویدکیا هنوز موفق به راضی کردن این سرمربی و یا انتخاب سرمربی جدید نشده‌اند، با هدایت امیرحسین پیروانی باید این مسابقه را پشت سر بگذارند.

دو تیم استقلال خوزستان و مس رفسنجان تا کنون دو بار مقابل یکدیگر در لیگ برتر قرار کرفته‌اند که حاصل کار کسب دو پیروزی برای آبی‌های خوزستانی بوده و شاگردان میودراگ بوژوویچ امیدوارند که فردا هم بتوانند این روند را ادامه دهند.
برچسب ها
کد خبر : 16017
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار