16:38
0
کد خبر : 16029

جنجال جدید در بارسلونا؛ واریز پول به حساب یک کلاهبردار!

گویا بارسلونا نظارت درستی روی پرداختی‌های خود به افراد مختلف ندارد.

جنجال جدید در بارسلونا؛ واریز پول به حساب یک کلاهبردار! به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛در زمان انتقال روبرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ به بارسلونا، یک کلاهبردار نزدیک بود یک میلیون یورو از بارسلونا بدزدد! این فرد، خود را پینی زهاوی (مدیر برنامه روبرت لواندوفسکی) معرفی کرده و از بارسلونا خواسته بود تا یک میلیون یورو به عنوان کمیسیون به او پرداخت کند.

در حالی که بارسلونا به این درخواست پاسخ مثبت داده و مبلغ یک میلیون یورو را به یک حساب بانکی در قبرس واریز کرده بود، پس از چند روز، واحد امنیتی بانک به سران باشگاه اطلاع داد که این انتقال پول کاملا مشکوک است. گویا حساب مقصد، هیچ سابقه بانکی نداشته و تازه در اوایل همان ماه افتتاح شده بود. 

بارسلونا این موضوع را با زهاوی در میان گذاشت و او نیز اعلام کرد که هیچ‌وقت از بارسلونا چنین درخواستی نکرده‌است! در نهایت، بانک موفق شد روند انتقال پول را متوقف کند و یک میلیون یورو را به حساب بارسلونا بازگرداند.

هرچند بارسلونا ضرری متحمل نشد و دوباره به پول خود رسید، اما این موضوع، سوالاتی درباره دقت بارسلونا در انجام بررسی‌های لازم و سهولت دسترسی افراد به خزانه این باشگاه را مطرح می‌کند. بدون داشتن جزئیات دقیق، نمی‌توان پیچیدگی کلاهبرداری را به درستی ارزیابی کرد، اما به هر حال این اتفاق تصویر خوبی از مدیریتی که به خاطر عملکرد مالی خود تحت فشار است، ارائه نمی‌دهد.
برچسب ها
کد خبر : 16029
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار