21:11
0
کد خبر : 16043

اظهارنظر جالب سرمربی چادرملو: مقابل خیبر با سواد بازی کردیم!

سعید اخباری، سرمربی چادرملو پس از پیروزی تیمش مقابل خیبر خرم‌آباد در نشست خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

اظهارنظر جالب سرمربی چادرملو: مقابل خیبر با سواد بازی کردیم!
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر،  سعید اخباری پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل خیبر در هفته هشتم لیگ برتر گفت: خدا را بابت این ۳ امتیاز شکر می‌کنم. بازیکنان، کادرفنی، مدیریتی و هواداران ما مستحق این برد بودند. ما هم تمرینات خوب و هم شناخت خوبی از خیبر داشتیم. حریف از تیم‌های بسیار خوب سال گذشته لیگ یک و با هم در کورس بودیم. متاسفانه در هر دو بازی سال گذشته از این تیم شکست خوردیم و امسال می‌خواستیم این طلسم را بشکنیم.
اخباری ادامه داد: کار را خوب شروع کردیم و حتی می‌توانستیم با گل‌هلی بیشتر بازی را ببریم. باز هم در زدن ضربات آخر کم دقت بودیم. به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم. همدل و هم قسم بودیم‌. کارهایی که خواستیم از لحاظ تاکتیکی انجام داده و فضاهایی که می‌دانستیم از آنها به حریف آسیب بزنیم شکافتیم‌. باسواد بازی کردیم و همیشه به بازیکنانم می‌گویم دوست دارم تیمی داشته باشیم که سواد فوتبالی‌اش بالا باشد. با توجه به شرایط زمین‌های ایران، دوری از بازی مستقیم خیلی سخت است اما دنبال بازی روی زمین هستیم. خوشحالم از اینکه بازیکنان چادرملو پیشرفت می‌کنند. 
سرمربی چادرملو یزد در پایان گفت: شاید ۶۰ تا ۷۰ درصد بازیکنان ما نفراتی هستند که برای صعود چادرملو به لیگ برتر کمک کردند. حقشان بود به لیگ برتر بیایند. خوشحالم هر هفته بهتر و هماهنگ‌تر می‌شوند. امیدوارم توسط همه رسانه‌ها دیده شوند. بازیکنان شایسته‌ای دارم گه استحقاق آنها خیلی بالاست‌. بار دیگر به آنها تبریک می‌گویم. تا فردا بابت این بازی خوشحالیم و از دو روز بعد به فکر بازی بعدی هستیم‌.
برچسب ها
کد خبر : 16043
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار