21:31
0
کد خبر : 16047

دقیقی: شایسته پیروزی نبودیم و هوادار با جان و دل تلاش کرد

سرمربی شمس‌آذر در نشست خبری پس از بازی با هوادار گفت: بازیکنان ما فکر کردند به واسطه گل زودهنگام بازی ساده‌ای دارند اما تیم هوادار داشت از جان و دل تلاش می‌کرد.

دقیقی: شایسته پیروزی نبودیم و هوادار با جان و دل تلاش کرد
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر،  سعید دقیقی، سرمربی شمس آذر پس از تساوی تیمش مقابل هوادار در قزوین در نشست خبری گفت: بازی را می‌شود به چند بخش مختلف تقسیم کرد. ابتدا شروع خوب تیم شمس‌آذر و به گل رسیدن که حتی می‌توانستیم به گل دوم برسیم اما بازیکنانم بازی را راحت گرفتند. 
دقیقی ادامه داد: بازیکنان فکر کردند به واسطه گل زودهنگام بازی ساده‌ای دارند اما هوادار داشت از جان و دل تلاش می‌کرد. این بازی می‌توانست 6 امتیاز از باشگاه هوادار ما را جلو بیاندازد اما تلاش و انگیزه مضاعف تیم هوادار باعث شد سوار بازی شوند. 
سرمربی شمس‌آذر اظهار ادامه داد: ما نیمه اول را خیلی بد تمام کردیم. با این حال در نیمه دوم با تغییراتی که داشتیم شکل بازی‌مان عوض شد و تا قبل از گل سوار بازی شدیم. تیم حریف روی تک موقعیت به گل رسید. ما می‌توانستیم در ادامه به گل برسیم اما به اندازه کافی حمله نکردیم و به عقیده من شایسته پیروزی نبودیم. تساوی نتیجه عادلانه‌ای بود.
دقیقی تاکید کرد: یک موضوعی هم که به تیم ما فشار آورد، آسیب‌دیدگی رضایی بود. ما نمی‌توانستیم بازی مالکانه از عقب داشته باشیم. 
او ادامه داد: شمس‌آذر نیازمند حمایت بیشتر از سوی هواداران است. ما ابزار محدودی داریم. تیم هوادار 3 بازیکن قدبلند را یک مرتبه داخل زمین آورد اما ما این فرصت را نداریم. آن حمایت لازم را هم از سوی هواداران را نداریم. با این حال از هوادارانی که امروز به ورزشگاه تشکر می‌کنم.
دقیقی در خصوص اینکه آیا افزایش قیمت بلیت باعث کم‌رنگ شدن حضور هواداران در بازی شمس آذر و هوادار بود، گفت: کف قیمتی که سازمان لیگ گذاشته را ما گذاشتیم و آن هم 80 هزار تومان است. مشکلات اقتصادی وجود دارد اما امیدوارم در سبد ماهیانه خانواده‌ها این مسئله را قرار بدهند.
برچسب ها
کد خبر : 16047
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار