22:00
0
کد خبر : 16052

برگ برنده بوژوویچ؛ اثرگذار و باکیفیت مثل خارجی‌های خوزستان

بازیکنان خارجی استقلال خوزستان در دیدار این تیم مقابل مس رفسنجان باز هم عملکرد درخشانی داشتند.

برگ برنده بوژوویچ؛ اثرگذار و باکیفیت مثل خارجی‌های خوزستان
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ استقلال خوزستان در یک مسابقه پرگل و جذاب با نتیجه ۳-۲ از سد مس رفسنجان گذشت.

یکی از نکات قابل توجه این مسابقه و این فصل استقلال خوزستان، عملکرد خوب بازیکنان خارجی این تیم بوده که زیر نظر میودراگ بوژوویچ، عملکرد خوب و قابل‌توجهی را از خود به ثبت رسانده‌اند. پس از اینکه مس رفسنجان در این مسابقه از استقلال خوزستان پیش افتاد، در واپسین دقایق نیمه اول تیوی بیفوما ستاره استقلال خوزستان یک سوپرگل انفرادی دیگر در لیگ برتر ایران به ثمر رساند. بیفوما در ابتدا با یک حرکت نمایشی و پشت پا توپ را به نونس رساند و با استارت سریع به سمت دروازه خودش را در موقعیت دریافت پاس قرار داد، او توپ را بعد از اشتباه مدافع مس در بین 4 بازیکن تحویل گرفت و با چند سرتوپ تماشایی در نهایت با ضربه چیپ دروازه حامد لک را باز کرد. این سومین گل فصل بیفوما پس از ضربه کاشته تماشایی مقابل استقلال و گلزنی در یک دیدار پرحادثه مقابل شمس‌آذر قزوین بود.



بیفوما، تنها گلزن خارجی استقلال خوزستان در شب پیروزی مقابل مس رفسنجان نبود. کاینا نونس، مهاجم برزیلی استقلال خوزستان، در ششمین حضور ثابتش در ترکیب این تیم توانست اولین گل خود را به ثمر برساند و جدیدترین گلزن خارجی فوتبال ایران باشد. نونس  در بازی امروز عملکرد خوبی داشته و علاوه بر گلی که به ثمر رساند روی دو گل دیگر استقلال خوزستان هم تاثیرگذار بود، او روی گل اول مدافع مس را وادار به اشتباه کرد، پاس گل دوم را ارسال کرد و گل سوم را با ضربه بغل پا به ثمر رساند. نونس قبل از این در مسابقه با شمس آذر قزوین یک پاس گل را به نام خود ثبت کرده بود و در شب دومین برد فصل آبی‌پوشان خوزستان، اولین گل فصل خود را به ثبت رساند.



حضور بازیکنان خارجی باکیفیت در یکی از تیم‌های کشور می‌تواند یکی از اتفاقات خوب و مثبت برای کیفیت لیگ ایران باشد و این اتفاق، از نیمه دوم فصل گذشته برای استقلال خوزستان رخ داده است. این تیم فصل گذشته پس از یک نیم‌فصل ضعیف، در بخش دوم فصل با درخشش ستارگان خارجی خود چون آسو رستم و ساویو روبرتو موفق به بقا در لیگ شد و حالا ستارگان جدید این تیم، رویاهای تازه‌ای را در لیگ بیست و چهارم دنبال می‌کنند.





برچسب ها
کد خبر : 16052
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار