16:41
0
کد خبر : 16085

گواردیولا: یک روز در فوتبال ملی مربیگری خواهم کرد

پپ گواردیولا در نشست خبری پیش از بازی با ولورهمپتون در خصوص علاقه خود به حضور در فوتبال ملی گفت.

گواردیولا: یک روز در فوتبال ملی مربیگری خواهم کرد
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ تیم منچسترسیتی در هفته هشتم لیگ برتر ایران به مصاف ولورهمپتون خواهد رفت.

پپ گواردیولا که هنوز تکلیف تمدید قرارداد خود با سیتی را مشخص نکرده، در نشست خبری پیش از این بازی در خصوص شرایط تیمش و علاقه خود به کار در فوتبال ملی صحبت کرد.

حضور در گزینه‌های تیم ملی انگلیس

توماس توخل سرمربی این تیم است. بنابراین باید به اتحادیه فوتبال انگلیس و توماس به خاطر کار بزرگش تبریک بگویم و برای او و انگلیس به خاطر این که ۹ سال است در این کشور هستم بهترین آرزوها را دارم.

انتخاب یک سرمربی خارجی در انگلیس

ما خودمان تصمیم نمی‌گیریم که کجا به دنیا بیاییم. من تصمیم نگرفتم که کاتالان باشم. او هم تصمیم نگرفته است که انگلیسی نباشد. بنباراین واقعیت همین است. اتحادیه تصمیم گرفت که یک مربی خارجی شناخته شده به خاطر استعدادش را انتخاب کند و من بهترین آرزوها را برایش دارم. نظر من این است که دوست دارم همه او را تحت هر شرایطی حمایت کنند. او بهترین عملکرد را خواهد داشت و دانش و عقلانیتش را به نمایش می‌گذارد. حالا او سرمربی است، پس من را فراموش کنید. من سرمربی سیتی هستم، بنابراین مکالماتی که دارم باید درباره سیتی باشد. شرایط همین است. توخل الان سرمربی است. این مهم‌ترین نکته است و چیز دیگری جز این مهم نیست. من هم دوست دارم پس از پایان دورانم در سیتی، هدایت یک تیم ملی را برعهده داشته باشم.

آینده پپ در منچسترسیتی

وقتی تصمیمم را بگیرم به شما اطلاع خواهم داد. به همین دلیل است که هنوز خبری نیست و به همین دلیل است که من حرف دیگری در این باره ندارم. اولویت من بازی برابر ولووز است. اگر تصمیم به جدایی بگیرم، فکر می‌کنم باشگاه گزینه آماده‌ای دارد، اگر در مورد مربی بعدی نظری از من بخواهند بدون شک به آنها خواهم گفت. در حال حاضر باشگاه تاریخی برای تصمیم‌گیری من تعیین نکرده است، اما آنها من را آزاد گذاشتند تا در زمانی که مناسب من است تصمیم بگیرم. من فقط روی کارم و مسابقات آینده متمرکز هستم.


برچسب ها
کد خبر : 16085
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار