16:58
0
کد خبر : 16087

تن هاخ: رسانه‌ها دروغ می‌گویند؛ مثل دو فصل اخیر موفق می‌شویم

اریک تن هاخ بار دیگر در روزهای سخت منچستریونایتد از مسیر درست این تیم در فصل صحبت کرد.

تن هاخ: رسانه‌ها دروغ می‌گویند؛ مثل دو فصل اخیر موفق می‌شویم
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ منچستریونایتد که روزهای خوبی را در لیگ انگلیس پشت سر نمی‌گذارد، در هفته هشتم لیگ برتر به مصاف برنتفورد خواهد رفت.

اریک تن هاخ در نشست خبری پیش از دیدار با برنتفورد، بار دیگر از مسیر درست باشگاه منچستریونایتد با وجود حضور در رتبه چهاردهم جدول صحبت کرد.

مسیر باشگاه و شایعات اخراج سرمربی هلندی

باید از کوهی صعود کنیم، این طبیعت فوتبال حرفه‌ای است. چالش‌هایی پیش رو داریم، اما مطمئنم درست مثل دو فصل گذشته، به موفقیت خواهیم رسید. عملکرد خوب تیم، الگوهای بازی و آمارها نشان می‌دهند که در مسیر درستی هستیم، اما جدول دروغ نمی‌گوید و جایگاه فعلی‌مان رضایت‌بخش نیست.  سر و صدا فقط از رسانه‌ها می‌آید، از برخی از شما، نه همه شما؛ داستان‌ها و افسانه‌ها را خلق می‌کنید و دروغ می‌گویید. من می‌دانم که در این باشگاه همه ما در یک مسیر مشترک قرار داریم. قبل از تعطیلات هم گفتم، اما چندین روزنامه‌نگار صحبت‌های من را باور نکردند. داخل باشگاه، وضعیت آرام است. البته، ما درباره اینکه کجا هستیم و موقعیت‌مان بحث می‌کنیم و باید مسیر را تغییر دهیم. به برنامه‌مان پایبند هستیم. 

وضعیت بازیکنان مصدوم پیش از بازی

آسیبی دیدن بازیکنان قطعا به تیم ضربه می‌زند. برای ارائه عملکرد خوب به بازیکنان آماده نیاز داریم. کوبی مینو و هری مگوایر چند هفته غایب هستند، اما خبر خوب این است که مزذاوی به تمرینات برگشته و برای بازی فردا آماده خواهد بود. در مورد لوک شاو و تایرل مالاسیا، نمی‌توانیم آن‌ها را مجبور به بازگشت کنیم. ما نمی‌خواهیم آن‌ها به سرعت بازگردند و دوباره مصدوم شوند. با این حال، امیدواریم شاو و مالاسیا به تیم اضافه شوند چون به یک مدافع چپ احتیاج داریم. 

حضور توماس توخل در تیم ملی انگلیس 

توماس توخل را انتخاب بسیار خوبی برای تیم ملی انگلیس می‌بینم. او مربی درجه یک و بسیار موفقی است. انگلیس با بازیکنان فوق‌العاده‌اش شانس زیادی برای کسب جام‌های بزرگ دارد.


برچسب ها
کد خبر : 16087
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار