18:15
0
کد خبر : 16090

مارسکا: بالاخره همه بازیکنان در دسترس هستند!

سرمربی چلسی در خصوص تقابل سخت این تیم با صدرنشین لیگ، لیورپول صحبت کرد.

مارسکا: بالاخره همه بازیکنان در دسترس هستند!
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ مهم‌ترین مسابقه هفته هشتم لیگ برتر انگلیس روز یکشنبه بین چلسی و لیورپول برگزار خواهد شد.

انزو مارسکا سرمربی چلسی در نشست خبری پیش از این جدال حساس و سخت، درباره وضعیت خوب این روزهای آبی‌های لندن صحبت کرد.

آمادگی بازیکنان چلسی برای این بازی

غیر از محروم‌ها، بالاخره همه بازیکنان در دسترس هستند. از اسکوادی که در اختیارم هست، خیلی راضی هستم. سعی می‌کنیم با توجه به مسابقاتی که در آن حضور داریم، به همه بازیکنان بازی بدهیم. در حال حاضر دو محروم داریم اما در کل مشکلی نیست. ریس جیمز در دسترس است. او در طول وقفه بازی‌های ملی همراه با ما کار کرد و بالاخره می‌توان گفت او برگشته. وقتی پی‌درپی مصدوم شوید، شرایط آسان نیست. راه‌حل استفاده از ریس جیمز، همان راه‌حل بهره‌گرفتن از فوفانا و لاویا است؛ بازی کردن هر هفته یک بار. در حال حاضر بدن ریس طوری نیست که دو بار در یک هفته بازی کند. 

جدال با صدرنشین لیگ

بازی با لیورپول برای هر دو باشگاه خاص است. لیورپول محیطی خوب و فوق‌العاده است. از بازی کردن در چنین شرایطی، هیجان‌زده هستیم. بازی‌هایی که تاکنون پشت سر گذاشته‌ایم، آسان نبوده‌اند و از این به بعد هم همه تلاش‌مان را خواهیم کرد. اگرچه فکر نمی‌کنم بازی با لیورپول تعیین‌کننده وضعیت ما باشد. بازی با برایتون، وست هم و بورنموث هم سخت بودند. لیگ برتر، بهترین و سخت‌ترین لیگ دنیا است. آن‌ها خیلی خوب کار کرده‌اند. بازیکنان بسیار خوب و مربی بسیار خوب در یک باشگاه بسیار خوب. لیورپول سال‌های خوبی را سپری کرده‌ و آن‌ها می‌خواهند همین‌طور ادامه دهند. 

انتصاب توخل به عنوان سرمربی جدید انگلیس

برای توماس آرزوی بهترین‌ها را دارم، همین. اگر مسئولان چنین تصمیمی گرفته‌اند، حتما از این بابت اطمینان دارند. 


برچسب ها
کد خبر : 16090
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار