20:51
0
کد خبر : 16102

باورنکردنی و عجیب؛ استقلال ضعیف‌ترین خط دفاعی لیگ

استقلال تا این‌جای فصل ۱۱ بار دروازه خود را باز شده دیده و در اتفاقی باورنکردنی، بدترین خط دفاعی لیگ را به خود اختصاص داده است!

باورنکردنی و عجیب؛ استقلال ضعیف‌ترین خط دفاعی لیگ
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ سومین شکست استقلال در لیگ این فصل در روز شکست سنگین این تیم مقابل ذوب‌آهن رقم خورد.

استقلال پس از شکست برابر هم‌نام خوزستانی و پرسپولیس در دربی تهران، سومین شکست فصل خود را در روز فاجعه‌بار خط دفاعی مقابل ذوب‌آهن تجربه کرد و سه بار دروازه‌‌اش باز شد. ذوب‌آهن آخرین بار ۲۱ آبان ۱۳۸۳ و در ورزشگاه آزادی سه بار دروازه استقلال را در لیگ باز کرده بود و این سنگین‌ترین شکست آبی‌پوشان برابر ذوب‌آهن از آن زمان تا امروز محسوب می‌شود.
پس از ناکامی در کلین‌شیت برای شش مسابقه متوالی و حواشی پیرامون مدیریت استقلال و سیدحسین حسینی، محمدرضا خالدآبادی درون دروازه استقلال ایستاد اما او در دیدار با ذوب‌آهن عملکرد ضعیفی داشت و سه بار دروازه خود را باز شده دید تا آمار ضعیف دفاعی استقلال در این فصل پابرجا بماند. استقلال تا این‌جای فصل، ۱۱ بار دروازه خود را باز شده دیده در حالی که در تمام فصل گذشته، ۱۵ گل دریافت کرده بود. همچنین پس از هفت بازی، استقلال جواد نکونام در فصل گذشته تنها سه بار از رقبا گل خورده بود.



حالا با این آمار ضعیف دفاعی، استقلال ضعیف‌ترین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارد و اوضاع فعلی این تیم، اصلا بر وفق مراد هواداران آن‌ها نیست؛ اوضاعی که شاید در آینده‌ای نزدیک، منجر به زلزله بزرگ در ارکان فنی و مدیریتی باشگاه شود.
برچسب ها
کد خبر : 16102
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار