23:16
0
کد خبر : 16108

پیروزی ذوب‌آهن مقابل استقلال پس از ۱۲۶۰ روز!

از آخرین برد ذوب آهن مقابل استقلال، سه سال و پنج ماه گذشته بود.

پیروزی ذوب‌آهن مقابل استقلال پس از ۱۲۶۰ روز!
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر،  دیدار تیم‌های استقلال و ذوب آهن در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر، با برتری غیرمنتظره شاگردان محمد ربیعی و با نتیجه ۳-۰ به پایان رسید و رتبه استقلال به رده یازدهم جدول تنزل پیدا کرد.
نکته جالب اینکه ذوب‌آهن بعد از سه سال و پنج ماه توانست استقلال را در لیگ برتر شکست دهد. این تیم آخرین بار در بازی برگشت دو تیم در لیگ بیستم بود که در ورزشگاه آزادی و با نتیجه ۲-۰ موفق به کسب برد مقابل استقلال شد.
هدایت ذوب‌آهن در آن بازی برعهده مجتبی حسینی بود و فرهاد مجیدی هم سرمربی آبی پوشان پایتخت بود. ذوبی‌ها در آن بازی خیلی‌ زود و در دقیقه ۷ توسط وحید محمدزاده به گل اول دست یافتند و سپس در دقیقه ۶۰ بازی بود که میلاد جهانی حساب کار را ۲-۰‌ کرد.
ضمن آنکه شهاب گردان ستاره بی چون و چرای ذوب آهن در آن دیدار بود و با واکنش‌های خوب خود توانست سه امتیاز ارزشمند خارج از خانه را به مجتبی حسینی هدیه کند.
گفتنی است آن بازی در تاریخ ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ برگزار شد. یعنی حدود ۱۲۶۰ روز از آخرین برد گاندوها مقابل استقلال گذشته بود که این اتفاق سرانجام با درخشش مجید علیاری در شهرقدس رقم خورد. از آن بازی تاکنون هفت بار در لیگ برتر به مصاف هم رفته‌اند که حالا یک برد سهم ذوب آهن شد و پنج بازی با پیروزی استقلال و یک دیدار نیز با تساوی به پایان رسیده است.
برچسب ها
کد خبر : 16108
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار