23:27
0
کد خبر : 16110

کامیابی‌نیا: اگر خودمان را باور کنیم رتبه خوبی کسب خواهیم کرد

هافبک باتجربه ذوب‌آهن پس از پیروزی درخشان تیمش به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

کامیابی‌نیا: اگر خودمان را باور کنیم رتبه خوبی کسب خواهیم کرد
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر،  کمال کامیابی‌نیا پس از پیروزی ۳- صفر ذوب‌آهن مقابل استقلال گفت: این ۳ امتیاز خیلی به ما کمک کرد. در این دو هفته واقعا بدشانسی آوردیم. امسال بازی‌های خیلی خوبی مقابل مدعیان انجام دادیم اما دو هفته متوالی بدشانس بودیم و تمرکز لازم را نداشتیم. کسب این پیروزی خیلی برای ما لازم بود.
کامیابی‌نیا ادامه داد: مقابل استقلال واقعا یک تیم بودیم. همه بچه‌ها تمرکز کرده بودند شکست‌های قبلی را جبران کنند و خدا را شکر توانستیم ۳ امتیاز را بگیریم.
هافبک ذوب‌آهن درباره انگیزه‌هایش به عنوان یک پرسپولیسی مقابل استقلال، گفت: اصلا این سوال حرفه‌ای نیست. در حال حاضر با تمام وجود برای ذوب‌‌آهن بازی می‌کنم‌. امیدوارم در هر دیداری بتوانم مثمرثمر باشم.
کامیابی‌نیا درخصوص درگیری‌اش با علیرضا کوشکی هم گفت: طبیعی است. سه بازی داورها به خاطر صحبت کردن به من اخطار می‌دهند اما آنها باید مقداری مدیریت کنند. اصلا صحنه‌ای نبود که بخواهد به من کارت بدهد. برای دیدار بعدی چهار کارته شدم بدلیل حرکتی که داور اصلا نباید به من اخطار می‌داد. یک صحبت خیلی ساده بود.
او درباره وضعیت ذوب‌آهن در ادامه راه گفت: تیم جوانی داریم. باید بیشتر تمرین و تمرکز کنیم. اگر این روند را ادامه بدهیم، در پایان فصل رتبه خوبی کسب خواهیم کرد.
هافبک باتجربه ذوب‌آهن درباره شکست پرگل هفته گذشته این‌ تیم مقابل آلومینیوم اراک هم گفت: هفته گذشته به تیم ما برخورد. باخت بدی بود و بچه‌ها متوجه شدند فوتبال به همین سادگی نیست، بلکه باید تلاش کنند و هر هفته برای جایگاه خود بجنگند تا بتوانیم در رتبه‌های بالاتری قرار بگیریم.
کامیابی‌نیا درباره کسب ۸ امتیاز در بازی با تیم‌های قدرتمند لیگ مثل پرسپولیس، استقلال، تراکتور و سپاهان هم گفت: واقعا اگر خودمان را باور داشته و ذهن برنده داشته باشیم در پایان فصل رتبه خوبی کسب می‌کنیم‌.
برچسب ها
کد خبر : 16110
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار