16:07
0
کد خبر : 16149

فلیک: در این دو هفته دلتنگ من شدید نه؟

هانسی فلیک در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار بارسلونا و سویا حاضر شد.

فلیک: در این دو هفته دلتنگ من شدید نه؟
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛  سرمربی بارسلونا در کنفرانس خبری پیش از دیدار با سویا حاضر شد و به سوالات مختلف پاسخ داد. بارسا که صدرنشین لالیگاست، بعد از این بازی باید برابر بایرن و رئال قرار بگیرد و هفته سنگینی را پیش رو دارد. 

فلیک در مورد بازی با سویا، پس از فیفا دی گفت: 

در این دو هفته دلتنگ من شدید نه؟ سویا تیمی شجاع است و روند رو به رشد خوبی دارد. آنها عاشق توپ و داشتن مالکیت بازی هستند. ما باید راهی برای پاسخ دادن به روش بازی آنها پیدا کنیم.

وضعیت لامین چطور است؟ 

قدم به قدم پیش می‌رویم و فردا سویا در پیش است. این یک بازی مهم است و بهترین ترکیب در زمین خواهد بود تا مقابل سویا بازی کنیم. ممکن است لامین بازی کند. این ایده اولیه است ولی فردا خواهیم دید. استراحت به او خیلی کمک کرده است. می‌خواهیم از تیم ملی اسپانیا تشکر کنیم، تصمیم درستی گرفتند که به او اجازه ترک اردو دادند و این به ما کمک کرد. برای لامین و بازیکنان بازی در تیم ملی افتخار است و آنها می‌خواهند برای تیم ملی بازی کنند. کاری که سرمربی تیم ملی انجام داد درست بود چون باید مراقب بازیکن باشیم و اجازه دهیم استراحت کنند. تیم ملی توانایی تغییر بازیکن به بازیکن دیگر را دارد و این مشکلی نیست.

شزنی بازی می‌کند؟

خوشحالم که می‌گوید آماده بازی است و این یک نکته مثبت است، اما فکر نمی‌کنم دلیلی برای تغییر اینیاکی پنیا برای بازی فردا وجود داشته باشد. آیا در دروازه سیستم چرخش داریم؟ این چیزی نیست که مدنظرم باشد. قطعا پنیا فردا و چهارشنبه بازی خواهد کرد و این برنامه من است، اما بعدا نمی‌دانیم چه خواهد شد.

در مورد وضعیت مصدومان 

در مورد گاوی، این یک قدم بسیار مهم است. همه خوشحالند که او برگشته و ممکن است روی نیمکت باشد. همین امر برای فرمین نیز صدق می‌کند که خیلی خوب کار کرده و ممکن است فردا بازی کند. در مورد اولمو هنوز باید تصمیم بگیریم، او روی نیمکت خواهد بود.

دیدار با ژاوی

 این دیدار برای شما خیلی جالب بود، درست است؟ و من این را درک می‌کنم. قبلاً هم گفته بودم که با ژاوی دوست هستیم. بارسا یک باشگاه فوق‌العاده است و ژاوی عشق زیادی به این باشگاه دارد که من را خوشحال می‌کند. وقتی مربی آلمان بودم، رابطه بسیار خوبی داشتیم و پیام می‌دادیم. البته، حالا شرایط متفاوتی است و من منتظر بودم تا با او تماس بگیرم. فکر کردم بعد از مراسم اینیستا زمان خوبی برای دیدار و برقراری ارتباط دوباره است. همین. من این دیدار را مثبت ارزیابی می‌کنم، گفت‌وگوی خوبی داشتیم. این چیزی بود که انتظار داشتم و فوق‌العاده بود. خانواده‌های ما توانستند یکدیگر را بشناسند. نزدیک خانه‌ام قرار گذاشتیم. این چیزی است که می‌توانم بگویم.

در مورد وضعیت فرانکی دی یونگ

فردا خواهیم دید. او در تمرین کمی احساس ناراحتی کرد. در نظر داشتم که از فردا شروع به بازی کند، اما فردا خواهیم دید.
برچسب ها
کد خبر : 16149
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار