19:54
0
کد خبر : 16163

مجتبی حسینی: فولاد یکی از آماده‌ترین تیم های لیگ است؛ حق اشتباه نداریم

سرمربی آلومینیوم اراک در نشست خبری پیش از دیدار مقابل فولاد خوزستان حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

مجتبی حسینی: فولاد یکی از آماده‌ترین تیم های لیگ است؛ حق اشتباه نداریم
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛  سید مجتبی حسینی در نشست خبری قبل از دیدار آلومینیوم اراک مقابل فولاد خوزستان گفت: با یکی از آماده‌ترین تیم‌های لیگ برتر بازی داریم. با توجه به اینکه تیم خوب فولاد توانسته سه پیروزی پیاپی به دست بیاورد، از نظر روحی و کار تیمی شرایط خیلی خوبی دارند. حضور مربی و بازیکنان خیلی خوب و مجموعه منظم و حرفه‌ای در فولاد، نشان می‌دهد که ما بازی خیلی سختی داریم.
باید کم اشتباه باشیم
در طول هفته سعی کردیم خودمان را برای این مسابقه خیلی سخت آماده کنیم. امیدوارم فردا بتوانیم با کمترین اشتباه و بهترین نمایش توسط بازیکنان آلومینیوم، بازی خیلی خوبی را مقابل حریف منسجم و خوب انجام بدهیم.


مجوز حضور دوباره بانوان اراکی به ورزشگاه 
خیلی خوشحالم که بانوان محترم شهر اراک می‌توانند به ورزشگاه بیایند و بازی را تماشا کنند. فضای خیلی خوبی در استادیوم با حضور بانوان محترم به وجود می‌آید و حق این عزیزان است تا از دیدن بازی استفاده کنند و لذت ببرند.

بزرگترین نگرانی  تعطیلی مسابقات در دو هفته گذشته است
شرایطی داشتیم که نتوانستیم تیم برای بازی دوستانه پیدا کنیم و این اتفاق کارمان را سخت کرد. اینکه 15-14 روز بازی نداشتیم، من را نگران کرده ولی امیدوارم بچه‌های تیم با توجه به تمرینات خیلی خوب، بهترین شرایط را داشته باشند.
برچسب ها
کد خبر : 16163
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار