16:19
0
کد خبر : 16218

سیمونه اینزاگی: انتخاب ترکیب اصلی برای من کار بسیار دشواری است

سرمربی اینتر از آمادگی بالای تیمش در آستانه‌ی بازی حساس در المپیکو می‌گوید.

سیمونه اینزاگی: انتخاب ترکیب اصلی برای من کار بسیار دشواری است
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛  در ادامه‌ی بازی‌های هفته هشتم فصل ۲۵-۲۰۲۴ سری آ ایتالیا، اینتر از ساعت ۲۲:۱۵ یک‌شنبه در المپیکو به مصاف رم خواهد رفت. سیمونه اینزاگی از شرایط اردوی تیمش در تمرینات اخیر گفت:
 تعطیلات ملی نباید تأثیری روی ما بگذارد، پیش از تعطیلات به سه پیروزی رسیدیم و باید به مسیرمان ادامه دهیم. پسرها در شرایط بسیار خوبی برگشتند. برخی از آن‌ها مشکلات کوچکی دارند، اما در دو یا سه روز گذشته به‌خوبی کار کردیم. می‌دانیم که شروع دوباره‌ی بسیار دشواری در المپیکو مقابل رم خواهیم داشت.

تمرکز تیم او با توجه به سبک بازی تیم یوریچ که پرس فشرده و از بالاست
 می‌دانیم که مقابل چه حریفی قرار می‌گیریم. در سال‌های اخیر بارها مقابل تیم‌های یوریچ قرار گرفتیم، مشخصاً او فلسفه‌اش را به رم آورده و باید آماده‌ی انجام بازی مهمی با و بدون مالکیت باشیم. به‌این ترتیب به اینتر بسیار خوبی نیاز داریم.

تأثیرات روحی و فیزیکی بازیکنانی که در تیم ملی عملکرد خوبی داشتند
 بازیکنان زیادی داریم که دقایق زیادی بازی کردند،؛ مثل لائوتارو و طارمی که بازی‌های طولانی‌ای انجام دادند اما در شرایط خوبی برگشتند. به‌جز زیلینسکی که با مشکل کوچکی بازگشت و در دسترس نخواهد بود. روز گذشته اصلانی متحمل کشیدگی کوچکی در زانویش شد و همراه ما نخواهد بود، اما برنبروخ را داریم که جوان بسیار امیدوارکننده‌ای در پریماورا بوده است. پس مشکلی از این بابت نداریم.


نزدیک‌تر بودن تورام به دروازه و گلزنی‌های او
 او به روند خوبش ادامه می‌دهد. سال گذشته هم عملکرد خوبی داشت و امسال هم به کارش ادامه می‌دهد، سبک بازی او تغییری نکرده است. جزئیات کوچکی وجود دارد که همراه کادرفنی به‌طور روزانه روی آن‌ها کار می‌کنیم، اما مهم‌ترین نکته این است که او به روند یک سال و نیم اخیرش ادامه دهد.

بازی‌های تعیین‌کننده‌ی اینتر تا تعطیلات ملی بعدی
 می‌دانیم که در ۲۰ روز، هفت بازی خواهیم کرد اما در حال حاضر تنها به بازی مقابل رم فکر می‌کنم. بازیکنان خوب بسیار زیادی در تیم داریم که کار من و کادرفنی‌ام برای انتخاب ترکیب اصلی را دشوار می‌کنند.
برچسب ها
کد خبر : 16218
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار