21:42
0
کد خبر : 16249

رکورد جدید صلاح؛ آمار اسطوره‌ای پادشاه مصری

محمد صلاح در گل و پاس گل برای یک تیم در لیگ برتر، از سرخیو آگوئرو عبور کرد.

رکورد جدید صلاح؛ آمار اسطوره‌ای پادشاه مصری
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ لیورپول در دیدار با چلسی با پیروزی دو بر یک، صدرنشینی خود در جدول لیگ برتر انگلیس را حفظ کرد.
در این مسابقه محمد صلاح و کرتیس جونز، ستارگان اصلی مسابقه بودند و فوق‌ستاره مصری با یک گل و یک پاس گل، بار دیگر توانایی‌های خود را در مهم‌ترین مسابقات به هواداران فوتبال اثبات کرد. او ۳۴ بار در لیگ برتر انگلیس، موفق شده در یک بازی گل و پاس گل را به نام خود ثبت کند.  تنها وین رونی با ۳۶ بار گل و پاس گل در یک مسابقه، آمار بهتری از این حیث نسبت به صلاح در تاریخ لیگ برتر دارد و انتظار می‌رود او در آخرین فصل حضورش، رکورد وین رونی را جابجا کند. همچنین او با ۱۶۲ گل، مشترکا به رده نهم برترین گلزنان تاریخ لیگ برتر انگلیس رسید.



صلاح در این مسابقه، رکورد دیگری را در مسابقات لیگ برتر انگلیس ارتقاء داد. او با ۱۶۰ گل و ۷۲ پاس گل، به آمار ۲۳۲ تأثیر مستقیم روی گل برای یک باشگاه در لیگ برتر رسید تا از سرخیو آگوئرو برای منچسترسیتی با ۱۳۱ تأثیر عبور کند. وین رونی و رایان گیگز برای منچستریونایتد‌، هری کین برای تاتنهام، فرانک لمپارد برای چلسی و تیری آنری برای آرسنال، تنها بازیکنانی هستند که آمار بهتری نسبت به صلاح ثبت کرده‌اند.


برچسب ها
کد خبر : 16249
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار