13:07
0
کد خبر : 16277

زیدان گزینه رویایی عربستانی‌ها برای جانشینی مانچینی!

نام زین‌الدین زیدان به عنوان یکی از گزینه‌های جدی هدایت تیم ملی عربستان مطرح شده است.

زیدان گزینه رویایی عربستانی‌ها برای جانشینی مانچینی!
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ سران فدراسیون فوتبال عربستان به دنبال سپردن هدایت تیم ملی این کشور به یکی از مربیان نامدار فوتبال جهان هستند.

در حالی که شایعات و صحبت‌ها مبنی بر اخراج روبرتو مانچینی از هدایت تیم ملی فوتبال عربستان قوت گرفته، رسانه‌های غیرعربی از یک احتمال عجیب و جذاب برای تیم ملی فوتبال عربستان خبر داده‌اند. رادیو مونت‌کارلو که از منابع مشهور ورزشی در فرانسه است، در گزارش تازه خود زین‌الدین زیدان سرمربی اسطوره‌ای رئال مادرید را به عنوان گزینه اصلی جانشینی مانچینی در تیم ملی عربستان مطرح کرده است. این رسانه در ابتدای گزارش خود به نقل از منابع خبری ‏عربستانی گفته اخراج مانچینی آنقدر جدیست که در روزهای اخیر، صحبت‌ها برای چگونگی پرداخت مبلغ قرارداد او و فسخ دوطرفه صورت گرفته است.

زیدان که این روزها دور از فوتبال مشغول پشت سر گذاشتن زندگی ‏آرامی است از زمان جدایی از رئال مادرید در سال 2021 همه ‏پیشنهادها را مودبانه رد کرده است. او گزینه کم نداشته و نامش به ‏عنوان گزینه هدایت تیمهای ملی الجزایر و باشگاه‌های بایرن، پاری ‏سن ژرمن و حتی در ماه‌های اخیر منچستریونایتد مطرح بوده است. ‏

اما پیشنهاد عربستانی‌ها به احتمال زیاد با همه پیشنهادهای قبلی ‏یک تفاوت دارد و آن هم مبلغ گزاف پیشنهاد عربستانی‌هاست. باید دید زیدان مقابل ‏پیشنهاد نجومی ریاض وسوسه می‌شود و به این چالش تازه بله می‌گوید یا تصمیم می‌گیرد همچنان منتظر کنار رفتن دیدیه دشان از تیم ملی ‏فرانسه بماند.


برچسب ها
کد خبر : 16277
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار