23:15
0
کد خبر : 16326

فونسکا: باشگاه میلان از من و همه بازیکنان بزرگ‌تر است!

پائولو فونسکا ترکیب میلان مقابل کلوب بروخه را از الان اعلام کرد!

فونسکا: باشگاه میلان از من و همه بازیکنان بزرگ‌تر است!
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ میلان فردا شب در چارچوب بازی‌های هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا میزبان کلوب بروخه خواهد بود. 

پائولو فونسکا، سرمربی میلان در نشست خبری پیش از این بازی حاضر شد و گفت:

لبخند به تیم بازگشته؟ شاید. کار کردن پس از کسب یک پیروزی، بهترین چیز است. این مسئله اعتماد به نفس و جو مثبتی را به تیم اضافه می‌کند که می‌خواهیم در میلانلو شاهد آن باشیم. به همین علت باید فردا در لیگ قهرمانان پیروز شوی. سختی‌ها؟ فکر می‌کنم این بازی تعیین کننده‌ای نخواهد بود اما با توجه به این که امتیازی نداریم، بسیار مهم است. بروخه تیم باکیفیتی است. لیائو و تئو هرناندز فردا فیکس خواهند بود، گابیا نیز همراه ماست. آبراهام غایب خواهد بود و شاید مقابل بولونیا به لیست تیم بازگردد.

بازی مقابل اودینزه نکات مثبتی زیادی برای ما داشت. این باید حالت طبیعی ما باشد، تیم باید همیشه با اراده و مصمم بازی کند. تنها از این طریق می‌توانیم پیروز شویم، راه دیگری نیست. 

انتخاب‌های من؟ 

من این تصمیمات را با در نظر گرفتن سود و منفعت میلان اتخاذ می‌کنم، نه منفعت خودم. به تیمم باور دارم و برای من همیشه همین طور خواهد بود. میلان مهم‌تر از فونسکا یا هر بازیکنی است. باید هر کاری در توانم هست انجام دهم تا به پیروزی میلان کمک کنم.
جذب مهاجم در ژانویه؟

از بازیکنانی که دارم بسیار راضی هستم. مصدومیت هم زمان آبراهام و یوویچ یک موقعیت عادی نیست اما ما کاماردا را داریم که اعتماد زیادی نیز به او داریم. فکر نمی‌کنم نیازی به جذب بازیکنی برای خط حمله داشته باشیم.
اهداف تیم در لیگ قهرمانان؟

نگاه بلندمدت ندارم. حقیقت این است: در بازی‌های نخست ما پیروز نشدیم و در نتیجه در حال حاضر فقط باید به بازی فردا فکر کنیم. نباید در مورد آینده حساب و کتاب کنیم، باید فردا پیروز شویم و بازی به بازی پیش برویم.
کاپیتانی منیان؟

انتخاب من هیچ ارتباطی به اتفاقاتی که در تیم‌های ملی افتاده، ندارد. مدتی پیش با مایک در مورد بازوبند کاپیتانی صحبت کردم، من او را رهبر تیم می‌دانم.
کاپیتانی تئو؟

هنوز تصمیم نگرفته‌ام. فردا فکر خواهم کرد و او یک گزینه است.
ترکیب تیم؟

ترکیب فردا را به شما می‌گویم؛ منیان، امرسون، گابیا، توموری، تئو هرناندز، فوفانا، لوفتوس چیک، ریندرس، پولیشیچ، موراتا و لیائو.
برچسب ها
کد خبر : 16326
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار