18:57
0
کد خبر : 16377

اعلام ترکیب استقلال و النصر؛ بازگشت کاپیتان به چارچوب دروازه

استقلال با ترکیبی متفاوت نسبت به قبل و بدون حضور مهاجمان تخصصی نظیر گوستاوو بلانکو و آرمان رمضانی به مصاف النصر می‌رود.

اعلام ترکیب استقلال و النصر؛ بازگشت کاپیتان به چارچوب دروازه
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ در دیداری حساس و مهم از دور چهارم مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا، استقلال به مصاف النصر می رود. ترکیب استقلال برای دیدار حساس مقابل النصر عربستان اعلام شد و در این بازی مهم، آبی‌پوشان با رویکردی متفاوت نسبت به بازی‌های گذشته وارد میدان می‌شود. نکته قابل توجه در این ترکیب، حضور تک‌نفره مهرداد محمدی در خط حمله است، در حالی که مهاجمان تخصصی تیم نظیر گوستاوو بلانکو و آرمان رمضانی غایب هستند. این تغییر تاکتیکی نشان‌دهنده تصمیم کادر فنی برای ایجاد تحرک بیشتر در خط حمله با اتکا به سرعت و تکنیک محمدی است.

با این تغییرات، استقلال با آرایشی جدید و احتمالاً با هدف استفاده از ضدحملات سریع و فشار به دفاع تیم النصر، که ستاره‌هایی مانند کریستیانو رونالدو را در اختیار دارد، وارد میدان می‌شود. غیاب مهاجمان فیزیکی می‌تواند تاکتیک تیم را بر پایه حرکات سریع و ارسال‌های هوایی کمتر تنظیم کند، در حالی که مهرداد محمدی نقش کلیدی در اجرای این سبک بازی خواهد داشت.

برای دیدار امروز، سیدحسین حسینی پس از غیبت در بازی قبل برابر ذوب آهن، به قفس توری آبی ها بازگشته است. بدون این شک این دشوارترین آزمون کاپیتان استقلال طی فصول اخیر خواهد بود.

بختیاری زاده تصمیم گرفته است تا از سیستم سه دفاعه استفاده کند و در این مسابقه، رافائل سیلوا برزیلی در قلب خط دفاعی به میدان می رود. در دو سمت او نیز حسین مرادمند و سامان فلاح حضور خواهند داشت.

با رفع مصدومیت ابوالفضل جلالی، این بازیکن به سمت چپ بازگشته و رامین رضاییان نیز به عنوان تاثیرگذارترین بازیکن این فصل استقلال، در سمت راست بازی می کند.

بختیاری زاده تصمیم گرفته تا کمربند خط میانی تیمش را محکم ببندد و علاوه بر دیدیه اندونگ، شاهد حضور زبیر نیک نفس در مرکز زمین هستیم.

وینگرهای استقلال در این بازی نیز محمدحسین اسلامی و جلال الدین ماشاریپوف هستند و این دو بازیکن وظیفه دارند تا خط دفاعی النصر را آزار دهند.

در نوک خط حمله نیز استقلالی ها به سرعت و قدرت دریبل زنی مهرداد محمدی تکیه کرده اند و در غیاب بلانکو و رمضانی، او در ترکیب اصلی حضور دارد.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، رافائل سیلوا، سامان فلاح، حسین مرادمند، ابوالفضل جلالی، رامین رضاییان، دیدیه اندونگ، زبیر نیک‌نفس، محمدحسین اسلامی، جلال‌الدین ماشاریپوف و مهرداد محمدی

از سوی دیگر با نظر پیولی، بنتو، سنگربان تیم ملی برزیل، در درون دروازه النصر حضور دارد. در خط دفاعی نیز محمد سیماکان بازیکن فرانسوی سابق لایپزیش به همراه آیمریک لاپورت، مدافع تیم ملی اسپانیا و سابق منچسترسیتی حضور دارند.

در شرایطی که گفته می‌شد سلطان الغنام، مدافع راست ملی پوش سعودی از ابتدا بازی خواهد کرد، اما او در ترکیب اصلی حضور ندارد و نواف بوشل در این بخش از زمین به کار گرفته شده است. در سمت چپ نیز شاهد حضور سالم النجدی هستیم.


در مرکز میدان، النصر از حضور دو هافبک دفاعی بهره می‌برد. عبدالله الخیبری، بازیکن عربستانی، در کنار مارسلو بروزوویچ، ستاره سابق اینتر و تیم ملی کرواسی انجام وظیفه می‌کند و خط میانی استقلال کار دشواری برای تقابل با آنها خواهد داشت. جلوتر از آنها نیز اوتاویو مونتیرو، هافبک پرتغالی سابق پورتو بازی می‌کند.

در پست وینگر راست، پیولی ترجیح داده اندرسون تالیسکا را نیمکت نشین کند و آنجلو گابریل، بازیکن 19 ساله سابق چلسی را بازی بدهد. در سمت چپ نیز سادیو مانه، ستاره مطرح سنگالی سابق لیورپول، بازی می‌کند. و بالاخره در خط حمله نیز شاهد حضور کریستیانو رونالدو هستیم.

ترکیب النصر:
بنتو، آیمریک لاپورت، محمد سیماکان، نواف بوشل، سالم النجدی، عبدالله الخیبری، مارسلو بروزوویچ، اوتاویو مونتیرو، آنجلو گابریل، سادیو مانه و کریستیانو رونالدو

برچسب ها
کد خبر : 16377
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار