00:29
0
کد خبر : 16398

رئال مادرید ۵-۲ بوروسیا دورتموند؛ بازگشت جنون لیگ قهرمانان به برنابئو با چاشنی وینی!

رئال مادرید در یک دیدار جذاب و تماشایی در لیگ قهرمانان اروپا از سد دورتموند گذشت.

رئال مادرید ۵-۲ بوروسیا دورتموند؛ بازگشت جنون لیگ قهرمانان به برنابئو با چاشنی وینی!
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ یکی از مسابقات جذاب این فصل فوتبال اروپا در لیگ قهرمانان بین دورتموند و رئال مادرید رقم خورد.

در تکرار فینال فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا، تیم رئال مادرید میزبان دورتموند بود و در حالی که توپ و میدان را در اختیار داشت، با گل دقیقه ۳۰ دونیل مالن روی پاس تماشایی سرهو گیراسی دورتموند پیش افتاد. چهار دقیقه بعد، جرمی باینو گیتنز روی یک حمله سریع دروازه رئال را برای بار دوم باز کرد تا این تیم در ادامه بازی‌های نه‌چندان رضایت‌مندانه هفته‌های اخیر، نیمه اول را بازنده به رختکن برود.



در نیمه دوم اما همه چیز با حملات معجزه‌آسای رئال تغییر کرد. ابتدا آنتونیو رودریگر در دقیقه ۶۰ روی ارسال تماشایی امباپه دروازه دورتموند را باز کرد و دو دقیقه بعد، وینیسیوس جونیور موفق به تکمیل این کامبک شد. پس از اینکه هر دو تیم فرصت‌های گلزنی خود را از دست دادند، لوکاس وازکز در دقیقه ۸۶ با یک شوت روی پای دیدنی، بازی را سه بر دو به سود رئال کرد.



کار به این‌جا ختم نشد و در دقایق پایانی بازی، وینیسیوس جونیور درخشش خود را به رخ کشید. او در دقیقه ۸۶ با یک حرکت انفرادی تماشایی، گل چهارم تیمش را زد و در دقیقه ۳+۹۰، پنجمین گل رئال را وارد دروازه دورتموند کرد تا هت‌تریک خود را در یک شب خاطره‌انگیز تکمیل کرده باشد.



رئال مادرید با این برد ۶ امتیازی شد و در رده نهم قرار گرفت و دورتموند نیز با ۶ امتیاز فعلا در رده پنجم باقی مانده است.
برچسب ها
کد خبر : 16398
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار