11:35
0
کد خبر : 16415

مورایس: شارجه شایسته برد بود!

سرمربی سپاهان پس از شکست مقابل شارجه امارات در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

مورایس: شارجه شایسته برد بود!
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر،  ژوزه مورایس در نشست خبری پس از شکست ۳ - یک  مقابل شارجه گفت: صحبت کردن در مورد بازی ساده است. نتیجه نشان می‌دهد بازی چطور بود! شارجه از اول تمرکز نشان داشت و پرس از عقب و ضدحمله در دستور داشتند و بازیکنان خوبی برای ضدحمله داشتند. بازیکنان شارجه بیشتر از ما بازی مستقیم انجام دادند، چون به این طور بازی کردن وفق پیدا کرده بودند؛ بعد از گل اول کنترل بهتری داشتیم و در نیمه دوم می‌توانستیم برتری داشته باشیم.
سرمربی سپاهان ادامه داد: روی یک حرکت خوب حریف و تمرکز کم‌ خط دفاعی گل دوم را خوردیم. آن زمان ریسک کردیم تا زمانی که بازی 3 -یک شد و شرایط برای ما  سخت شد؛ به نظرم آن‌ها لیاقت برد را داشتند، چون تمرکز و تلاش بیشتری از خودشان نشان دادند.
مورایس درباره شرایط تیمش در مسابقات پیش‌رو هم گفت: اگرچه رقابت‌ها هنوز تمام نشده و 3 بازی دیگری هست اما فعلا باید روی بازی بعدی در لیگ تمرکز کنیم.
مورایس در مورد تغییر ترکیب شارجه نسبت به ترکیب مورد انتظارش گفت: انتظار تغییر می‌رفت چون آن‌ها اخیرا بازی کرده بودند. برخی بازیکنان نیمه دوم اضافه شدند که بازیکنان خیلی خوبی هستند؛ البته به نظرم در این بازی تغییر خاصی نداشتند و سازماندهی یکسان بود اما بنظرم امروز یک هافبک آن‌ها عقب‌تر بازی می‌کرد و با 3 نفر از عقب بازی‌سازی می‌کردند.  شارجه تیم خوبی است و کیفیت بازی آن‌ها در این رقابت‌ها جذاب است.
برچسب ها
کد خبر : 16415
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار