18:05
0
کد خبر : 16442

بارسلونا - بایرن مونیخ؛ از نبرد فلیک با تیم سابق تا دوئل لوا و کین

دیدار بارسلونا و بایرن مونیخ، حساس‌ترین جدال هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود.

بارسلونا - بایرن مونیخ؛ از نبرد فلیک با تیم سابق تا دوئل لوا و کین
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ انتظارها به سر رسید و امشب مهم‌ترین بازی هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا بین بایرن مونیخ و بارسلونا برگزار می‌شود.

ورزشگاه مونتجویک اولین تجربه هانسی فلیک مقابل تیم سابق خود را میزبانی می‌کند؛ دیداری که با توجه به تجربه پیروزی هشت بر دو فلیک مقابل بارسلونا روی نیمکت بایرن در لیگ قهرمانان اروپای سال ۲۰۲۰، جذابیت‌های خاص خود را دارد و همه منتظر این هستند تا ببینند آیا فلیک در سمت مقابل، درخشش خود را تکرار خواهد کرد یا خیر. در سال‌های اخیر، بایرن همواره دست بالاتر را در مصاف‌های رودررو داشته اما داستان این بازی می‌تواند متفاوت باشد.

اولین محک جدی بلوگرانا

بارسلونا در شرایط فوق‌العاده‌ای پا به این دیدار می‌گذارد. تیم فلیک با کسب ۹ پیروزی از ۱۰ مسابقه ابتدایی فصل لالیگا، در صدر جدول لیگ قرار گرفته و با شرایط آرمانی در خط حمله، به استقبال این جدال حساس و سخت آمده است. فلیک پس از انتصاب خود به عنوان سرمربی بارسلونا، ۳۳ بار گلزنی بازیکنان تیمش را دیده که بهترین آمار یک سرمربی تازه وارد در پنج لیگ معتبر اروپایی پس از زین‌الدین زیدان در رئال مادرید و پپ گواردیولا با ۳۴ گل زده محسوب می‌شود. عملکرد فوق‌العاده رابرت لواندوفسکی در این فصل، یکی از دلایل اصلی درخشش بارسلونای فلیک بوده و بمب‌افکن لهستانی برای دومین بار پس از پیوستن به بارسلونا، رودرروی تیم سابق خود قرار می‌گیرد. شکست در هر دو بازی رفت و برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان ۲۰۲۲/۲۰۲۳، حاصل کار لواندوفسکی در دو تجربه اول برابر بایرن بود و حالا او در اوج آمادگی، به دنبال تکرار درخشش مقابل باواریایی‌ها است. ترشتگن، کریستینسن، آرائوخو، برنال، گارسیا و تورس مصدومان بارسلونا برای این مسابقه هستند.



میدان بزرگ برای کمپانی 

به همان اندازه که جدال با بایرن عیار بارسلونا را مشخص می‌کند، دیدار تیم ونسان کمپانی با بارسلونا نیز روی ذهنیت هواداران فوتبال از سرمربی بلژیکی و تیمش در این فصل اثرگذار است. بایرن پس از دو تساوی مقابل لورکوزن و فرانکفورت در لیگ و شکست مقابل استون ویلا در لیگ قهرمانان اروپا، با چهار گل از سد نایب‌قهرمان فصل گذشته آلمان یعنی اشتوتگارت گذشت و با روحیه‌ای خوب به کاتالونیا سفر کرده است. با این حال مصدومیت طولانی‌مدت بازیکن ثابت خط میانی این تیم یعنی الکساندر پاولوویچ، می‌تواند بدترین خبر برای کمپانی و تیمش پیش از این دیدار حساس باشد. اگر در سمت مقابل لواندوفسکی در اوج آمادگی قرار دارد، در این سمت نیز هری کین با سه هت‌تریک در ۱۰ مسابقه ابتدایی فصل و ۱۳ گل برای بایرن، روزهای فوق‌العاده‌ای را پشت سر می‌گذارد و می‌تواند چهره ویژه این مسابقه حساس و دیدنی باشد.


برچسب ها
کد خبر : 16442
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار