00:40
0
کد خبر : 16466

منچسترسیتی ۵-۰ اسپارتاپراگ؛ آتش‌بازی شاگردان پپ در اتحاد

منچسترسیتی در بازی خانگی با نتیجه پرگل 5-0 اسپارتاپراگ را از پیش رو برداشت.

منچسترسیتی ۵-۰ اسپارتاپراگ؛ آتش‌بازی شاگردان پپ در اتحاد
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ هنوز زمانی از بازی نگذشته بود و اسپارتاپراگ به جو ورزشگاه اتحاد عادت نکرده بود که فیل فودن خیلی زود در دقیقه 3 روی حرکت انفرادی گل زد و تمامی برنامه های حریف را بهم ریخت.

طبیعی بود که با این گل همه چیز به نفع سیتی رقم بخورد و شاگردان پپ گواردیولا مالکیت توپ را به صورت کامل در اختیار بگیرند تا بیشتر حریف را تحت فشار قرار بدهند.
بازی با برتری سیتی دنبال می‌شد که جدی‌ترین موقعیت تیم میهمان در دقیقه 26 رقم خورد اما واکنش به موقع اورتگا مانع از گلزنی بیرمانسویچ در موقعیت تک به تک شد. 

بازی در نیمه نخست بیشتر از سوی اسپارتاپراگ در لاک دفاعی دنبال می‌شد و تلاش داشتند که از افزایش تفاضل جلوگیری کنند که موفق بودند و نیمه نخست با همان نتیجه 1-0 به پایان رسید.

سیتی نیمه دوم را هم با گل شروع کرد اما این بار خوش شانس نبودند چون به دلیل آفساید، گل ناتان آکه در دقیقه 47 مردود اعلام شد. با این حال تیم میهمان همچنان اسیر حملات پی در پی سیتی بود و گل دوم آن‌ها در دقیقه 58 به ثمر رسید.

ضربه ارلینگ هالند به قدری تماشایی بود که دروازه‌بان و خط دفاعی حریف را غافلگیر کرد و دومین گلزن آبی‌ها شد. تعویض‌های تیم میهمان کمکی به آن‌ها نکرد و این دوباره شاگردان پپ بودند که خیلی زود به گل سوم رسیدند.

جان استونز در دقیقه 64 گل سوم را زد و هالند که عجله داشت تا در جریان این برتری ماندگار شود، در دقیقه 68 چهارمین گل را به ثمر رساند. 

بعد از این دو گل خیال گواردیولا از نتیجه تا حدودی راحت شد و تصمیم گرفت بازیکنان اصلی مانند آکه، استونز و حتی هالند را از ترکیب خارج کند و بیشتر با مدیریت جریان بازی بپردازد. البته فشار حملات در دقایق پایانی موجب به اعلام یک ضربه پنالتی شد که نونس آن را در دقیقه 88 به گل تبدیل کرد و این شکست برای اسپارتاپراگ سنگین‌تر شد.

به هر ترتیب سیتی موفق شد این بازی را به راحتی با نتیجه پشت سر بگذارد و با 7 امتیاز به رده سوم جدول رده بندی چمپیونزلیگ صعود کند. اسپارتاپراگ هم پس از اولین شکست با 4 امتیاز در رده چهاردهم است.
برچسب ها
کد خبر : 16466
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار