02:29
0
کد خبر : 16479

هانسی فلیک: این برد شگفت‌انگیز است

سرمربی بارسلونا از عملکرد شاگردانش در شب پیروزی مقابل بایرن تمجید کرد.

هانسی فلیک: این برد شگفت‌انگیز است
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ بارسلونا در شب درخشش شاگردان فلیک با نتیجه چهار بر یک مقابل بایرن مونیخ به پیروزی رسید.

سرمربی مطرح آلمانی پس از پیروزی مقابل تیم سابق خود در خصوص شرایط این مسابقه جذاب و دیدنی صحبت کرد.

پیروزی پرگل مقابل باواریایی‌ها

پس از اولین گل، ۱۰ یا ۱۵ دقیقه برایمان سخت بود، اما خوب است که دیدیم تیم بازگشت. ما تیم جوانی داریم و دیدن این موضوع مهم است. باید پتانسیل خود را نشان دهیم و سعی می‌کنیم هر بار بهتر و بهتر بازی کنیم. این بازی فوق‌العاده بود و از دیدن نمایش تیم خوشحال شدم. این پیروزی شگفت‌انگیز است. بایرن تیم فوق‌العاده‌ای است، با بازیکنان فوق‌العاده‌ای که می‌دانند چگونه به خوبی بازی کنند و دیدن بازی آن‌ها لذت‌بخش است. و البته، اگر در چنین بازی‌هایی پیروز شوید، باید جشن بگیرید.

جدال با رئال مادرید در الکلاسیکو 

این پیروزی به ما اعتماد‌ به‌ نفس می‌دهد تا به کیفیت خود برای بازی بعدی که شنبه در الکلاسیکوی سانتیاگو برنابئو و مقابل رئال است، به خود باور داشته باشیم. ما آماده مصاف با رئال مادرید هستیم.  من به آنچه که ممکن است در برنابئو اتفاق بیفتد فکر نمی‌کنم، از فردا به آن فکر خواهم کرد.

عملکرد فوق‌العاده کاسادو

این باورنکردنی است، اگر بدانید که کاسادو از جوانان بارسا آمده و سطح فعلی او را ببینید، تعجب می‌کنید. او به طرز شگفت‌انگیزی در دفاع و پا به توپ خوب است. این لاماسیاست، این لاماسیاست. همه در استادیوم کیفیت این بازیکنان را می‌بینند. در نیمه دوم وقتی اعتماد به نفس داشتیم، می‌دیدید که چطور توپ را به هم پاس می‌دادیم، فوق‌العاده بود. همه خوشحال بودند، حتی کادر فنی.


برچسب ها
کد خبر : 16479
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار