14:22
0
کد خبر : 16523

لیگ برتر در ایستگاه نهم؛ چهار مسابقه، چهار نبرد حیاتی!

هفته نهم لیگ برتر فوتبال امروز با انجام چهار مسابقه پیگیری می‌شود.

لیگ برتر در ایستگاه نهم؛ چهار مسابقه، چهار نبرد حیاتی! به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ نهمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از امروز فعالیت خود را آغاز می‌کند که طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده از سوی مسئولان سازمان لیگ، 2 دیدار به صورت همزمان از ساعت 17:45 به انجام می‌رسد و 2 مسابقه هم از ساعت 18 آغاز خواهد شد.

ذوب آهن - گل‌گهر؛ دوئل جذاب ربیعی و تارتار

ذوب‌آهن در فولادشهر میزبان گل‌گهر سیرجان است. دیداری بین دو تیم میانه جدولی که با کسب سه امتیاز بازی فردا می‌توانند شرایط خود را بهبود بخشیده و به سمت بالای جدول نزدیک‌تر شوند.

ذوب‌آهن در دو هفته اخیر نتایج پرنوسانی داشته است. گاندوها در هفته هفتم و در اصفهان با چهار گل مغلوب آلومینیوم شدند و در بازی قبلی خود در تهران با سه گل استقلال را شکست دادند تا تیمی غیر قابل پیش‌بینی باشند. البته شاگردان محمد ربیعی در مجموع نتیجه بدی نگرفته‌اند و در صورت کسب سه امتیاز فردا می‌توانند تا رده پنجم جدول بالا بیایند.

در سمت مقابل گل‌گهر سیرجان قرار دارد. تیمی که سه بازی اخیر خود را با تساوی بدون گل به پایان رسانده تا جزو تیم‌هایی باشد که هم کم گل می‌زنند و هم کم گل دریافت می‌کنند. همین موضوع باعث دور ماندن تیم مهدی تارتار از بالای جدول شده و این تیم برای اینکه بیشتر از قافله عقب نماند، محکوم به پیروزی در اصفهان است.

دو تیم تاکنون ۱۰ مرتبه در لیگ برتر مقابل یکدیگر صف آرایی داشته‌اند که سهم تیم سیرجانی کسب ۴ پیروزی و سهم گاندوها دو برد بوده که این تیم این دو پیروزی را در سه دیدار اخیرش مقابل گل‌گهر کسب کرده و باید دید شاگردان تارتار پس از دو سال می‌توانند دوباره بر ذوبی‌ها غلبه کنند یا خیر.

نساجی - استقلال خوزستان؛ خروج ساکت از بحران یا ادامه روز های خوش اهوازی‌ها

شاگردان ساکت الهامی در تیم نساجی روزهای خوبی را در لیگ بیست‌وچهارم پشت سر نمی‌گذارند و کسب فقط 4 امتیاز از 7 بازی اخیر باعث شده تا نساجی در رتبه یکی مانده به آخر جدول در جایگاه پانزدهم نامش به چشم بخورد. 

مازنی‌ها که هیچ بردی در فصل جدید رقابت‌ها نداشته‌اند، در 3 بازی اخیر خود با نتیجه تساوی کارشان را به پایان برده‌اند و حالا بعد از آنکه 17 امتیاز ارزشمند را در فصل جاری از دست داده‌اند، به دنبال آن هستند تا بتوانند در جدال با استقلال خوزستان طلسم‌شکنی کنند و اولین برد فصل را جشن بگیرند تا از منطقه قرمز جدول خارج شوند.

استقلال خوزستان بعد از تحمل 2 باخت پیاپی، هفته گذشته در خانه مقابل مس رفسنجان کامبک زد و شاگردان میودراگ بوژوویچ موفق شدند بردی 3 بر 2 را برابر حریف نارنجی‌پوش خود به‌دست آورند تا به رتبه دهم جدول صعود کنند. 

آبی‌پوشان اهوازی که در فصل جاری 9 امتیاز از 8 بازی به‌دست آورده‌اند، در سودای تک‌رقمی‌کردن رتبه خود در جدول رده‌بندی هستند و امید دارند که بتوانند با کسب دومین برد پیاپی، شمار امتیازات خود را به 12 برسانند و در جمع 6 تیم برتر جدول جای گیرند.

مس رفسنجان - ملوان؛ رویای صدرنشینی در دل کویر

مس در رفسنجان میزبان ملوان است. دیداری بین دو تیم با شرایط مختلف؛ مسابقه‌ای که میزبان به دنبال نتیجه گیری برای بغرنج‌تر نشدن شرایطش خواهد بود و میهمان هم در صورت کسب سه امتیاز، شانس صدرنشینی به صورت موقت را دارد.

نارنجی پوشان رفسنجانی در شرایطی پای به میدان این مسابقه خواهند گذاشت که برای دومین بازی محرم نویدکیا را در کنار خود ندارند و این تیم باید با هدایت امیرحسین پیروانی از ملوان پذیرایی کند. شرایط مس در جدول مساعد نیست و این تیم برای فرار از این شرایط نیاز مبرمی به کسب پیروزی خانگی دارد و باید دید چه خواهد کرد.

دو تیم تاکنون ۴ بار در لیگ برتر به مصاف هم رفته‌اند که سهم نارنجی‌های رفسنجانی دو پیروزی و انزلی‌چی‌ها یک برد بوده که این تیم این برد را در آخرین میهمانی خود در رفسنجان با نتیجه پرگل ۴ بر ۱ به دست آورده است. 

با این حال مازیار زارع هیچ‌گاه موفق به شکست مس رفسنجان نشده و باید دید پنجمین جدال دو تیم مس و ملوان با چه نتیجه ای پایان خواهد پذیرفت و زارع در سومین رویارویی با مس چه خواهد کرد. 

هوادار - چادرملو؛ طلسم رحمتی شکسته می‌شود؟

هوادار روزهای خوبی را در لیگ بیست‌وچهارم پشت سر نمی‌گذارد و بنفش‌پوشان در 8 بازی این فصل، هنوز بردی به‌دست نیاورده‌اند و از 24 امتیاز ممکن، فقط 4 امتیاز نصیب‌شان شده است.

قعرنشینی هوادار در حالی اتفاق افتاده که بنفش‌پوشان به صورت یک‌بازی‌در میان، نتیجه باخت و تساوی را تجربه کرده‌اند و جالب آنکه بعد از 6 بازی پیاپی ناکامی در گلزنی، در 2 بازی اخیر، 2 بار به گل رسیده‌اند. 

شاگردان رحمتی که در سودای خروج از شرایط بحرانی هستند، امیدوارند بتوانند اولین برد خود در فصل جدید را امروز در خانه به‌دست آورند و خود را تا رتبه دوازدهم جدول بالا بکشند و دیگر قعرنشین لیگ بیست‌وچهارم نباشند.

چادرملویی‌ها به لطف 3 برد در 3 بازی اخیر خانگی، توانسته‌اند شمار امتیازات خود را به عدد 11 برسانند و در رتبه هفتم جدول نام‌شان به چشم می‌خورد. 

شاگردان سعید اخباری که 2 تساوی و 3 باخت را هم در فصل جاری تجربه کرده‌اند، در بازی امروز به دنبال کسب اولین برد بیرون از خانه خود هستند؛ چرا که این پیروزی می‌تواند باعث صعود چادرملو به جمع 4 تیم برتر جدول رده‌بندی شود و سرمه‌ای‌پوشان امیدوارند این اتفاق رخ بدهد و آن‌ها بتوانند با دست پر به خانه بازگردند.
برچسب ها
کد خبر : 16523
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار