17:14
0
کد خبر : 16529

فلیک: تمرکز ما روی کار خودمان است؛ هیچوقت مشکلی با داوران نداشتم

هانسی فلیک با حضور در نشست خبری دیدار با رئال مادرید به استقبال اولین الکلاسیکوی خود رفت.

فلیک: تمرکز ما روی کار خودمان است؛ هیچوقت مشکلی با داوران نداشتم
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ بارسلونای صدرنشین پس از برد شیرین مقابل بایرن مونیخ به مصاف رئال مادرید خواهد رفت.

هانسی فلیک سرمربی بارسلونا در نشست خبری پیش از دیدار با رئال مادرید راجع به اولین تجربه خود در الکلاسیکو صحبت کرد.

دیدار با رئال مادرید در اوج آمادگی 

در مورد الکلاسیکو و تاکتیک‌هایم برای بازی، راستش را بخواهید زیاد به آن فکر نمی‌کنم. مهم این است که تیم را به خوبی آماده کنم. می‌بینم که همه برای بازی فردا مشتاق هستند. این بازی خیلی مهمی خواهد بود. ما در هر بازی رویکردهای متفاوتی داریم. بعد از بازی با بایرن متوجه شدیم که باید در برخی موارد پیشرفت کنیم. این بار باید خودمان را با سبک بازی مادرید وفق دهیم. بعضی از بازیکنان رئال خیلی سریع هستند. حالا با رئال مادرید بازی داریم که تیم بسیار آماده‌ای است، اما به تیم خودم اعتماد دارم چون خیلی خوب بازی می‌کنند. از اینکه بعد از تساوی ۱-۱ مقابل بایرن توانستیم به بازی برگردیم، خوشحال شدم.

استراحت کم‌تر به نسبت حریف

در نهایت، این موضوع قابل تغییر نیست. آن‌ها سه شنبه بازی کردند و ما چهارشنبه. هر تیمی کار خودش را می‌کند. بازیکنان می‌دانند که چطور خودشان را با این شرایط وفق دهند. در بازی با بایرن عملکرد خیلی خوبی داشتیم. البته، تمرین دادن تیم برای این نوع بازی‌ها آسان نیست و باید برنامه‌های تمرینی را متناسب با این بازی تنظیم کنیم. اما بازیکنان خیلی خوب خودشان را با این تغییرات جدید در تمرینات وفق داده‌اند.

عملکرد یامال و پیشرفت او

مثلا برای بازی با بایرن، می‌خواستیم که یامال به دیویس فشار بیاورد، چون وقتی بایرن از آن سمت حمله می‌کرد، تحت فشار گذاشتن دیویس خیلی مهم بود. خیلی خوشحالیم که دیدیم یامال کاری را که ازش خواسته بودیم، انجام داد و از فضا به بهترین شکل استفاده کرد. البته، خیلی مهم است که یامال در دفاع هم بهتر بشود. وقتی به یامال فرصت بازی دادیم، او خیلی خوب از این فرصت‌ها استفاده کرده است.

ویدیوی شبکه تلویزیونی رئال علیه داوری

من از این موضوع خبر نداشتم و فکر نمی‌کنم کار درستی باشد. به نظر من داوران کارشان را خیلی خوب انجام می‌دهند و اتفاقاً کارشان خیلی هم سخت است. من هیچ وقت مشکلی با داوران نداشتم. ما باید روی عملکرد خودمان تمرکز کنیم، نه روی داور. اگر اتفاقی بیفتد که واضح نباشد، بررسی می‌شود و قضیه خاتمه پیدا می‌کند.



برچسب ها
کد خبر : 16529
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار