20:03
0
کد خبر : 16540

ذوب آهن ۰-۲ گل‌گهر؛ دشت سه امتیازی تارتار از فولادشهر

تیم گل‌گهر موفق شد در دیداری خارج از خانه حریف سختکوش خود را شکست دهد و موقعیت خود در جدول را بهبود بخشد.

ذوب آهن ۰-۲ گل‌گهر؛ دشت سه امتیازی تارتار از فولادشهر
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ تیم ذوب‌آهن اصفهان بعد از پیروزی بزرگ مقابل استقلال در حالی برابر گل‌گهر قرار گرفت که امید زیادی داشت تا این تیم را در خانه شکست دهد و روند نتایج ضعیف خود در فولادشهر را از بین ببرد اما شاگردان محمد ربیعی در این بازی شکست تلخی را متحمل شدند.

در حالی که نیمه اول با حداقل موقعیت از سوی دو تیم دنبال می‌شد، در نهایت صفر صفر به پایان رسید اما در شروع نیمه دوم، روی حرکت تکنیکی و سریع مهدی تیکدری، او توپ را به طاق دروازه حریف کوبید و از زاویه بسته دروازه را گشود.

در ادامه ذوب‌آهن کنترل خوبی بر بازی داشت و چند موقعیت هم خلق کرد که مهم‌ترینش در دقیقه ۸۴ با ضربه سر محسن اذرباد خلق شد اما این ضربه سر را اخباری به شکلی معجزه اسا مهار کرد و اجازه ورود توپ به دروازه را نداد.  

سرانجام در حالی که ذوب‌آهن حملات خود را ادامه می‌داد، تعویض طلایی مهدی تارتار روی یک حرکت سریع در زمین حریف مدافع و دروازه‌بان ذوب را دریبل زد و گل دوم را به ثمررساند.

با این برد گل‌گهر با دو بازی کمتر ۱۳ امتیازی شد و به رتبه هفتم جدول صعود کرد. این تیم در صورت برد در بازیهای معوقه شانس صعود به جمع مدعیان را خواهد داشت.
برچسب ها
کد خبر : 16540
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار