11:50
2
کد خبر : 16569

خیبر - استقلال؛ رونمایی از سرمربیان جدید در خرم آبا‌د

سرمربیان جدید استقلال و خیبر اولین بازی خود با تیم‌هایشان را پشت سر خواهند گذاشت.

خیبر - استقلال؛ رونمایی از سرمربیان جدید در خرم آبا‌د
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ از چارچوب هفته نهم لیگ برتر، خیبر در خرم آباد میزبان استقلال است. دیداری که هر دو تیم از سرمربیان جدید در آن بهره خواهند گرفت تا پاگشای پیتسو موسیمانه و سعید دقیقی در تیم‌های جدید خود در مقابل یکدیگر رقم بخورد. 

خیبر در شرایطی پای به میدان این مسابقه خواهد گذاشت که پس از قطع همکاری با دومین سرمربی خود یعنی مارکو اورلیو برزیلی، با سعید دقیقی به توافق رسیده و سرمربی سابق شمس آذر باید در جدیدترین چالش سرمربیگری خود برای نخستین بار در قامت سرمربی خیبر مقابل استقلال قرار بگیرد. دیداری که در خرم آباد برگزار خواهد شد و نباختن در این مسابقه می‌تواند شروعی مناسب برای دقیقی و همکارانش در لرستان باشد.

در سمت مقابل هم استقلالی حضور دارد که این روزها شرایط خوبی را تجربه نمی‌کند. آبی‌ها هم از لحاظ تغییر نفر اول نیمکت خود شرایطی مشابه خیبر دارند و پیتسو موسیمانه پس از جواد نکونام و سهراب بختیاری‌زاده، سومین سرمربی فصل آبی‌ها خواهد بود که باید کار خود را با یک دیدار خارج از خانه لیگ برتری آغاز کند. البته که همه چیز بستگی به کارهای اداری ثبت قرارداد او دارد و این احتمال هم هست که اگر مجوز لازم برای نشستن موسیمانه روی نیمکت استقلال، نرسید، سهراب بختیاری‌زاده، آبی‌ها را در خرم آباد هدایت کند.

رویارویی خیبر و استقلال اولین تقابل دو تیم در تاریخ است. تنها نکته آماری این مسابقه، عدم پیروزی سعید دقیقی در برابر استقلال در سه رویارویی قبلی است. سرمربی جدید خیبر دو مرتبه طعم تلخ شکست را مقابل آبی‌پوشان چشیده و یک بار موفق به کسب تساوی مقابل این تیم شده است.

نکته دیگر اینکه خیبر در فصل جاری فقط یک برد خارج از خانه در هفته نخست لیگ برتر مقابل هوادار در تهران داشته و این تیم هنوز نتوانسته در شهر خودی یعنی خرم آباد بردی کسب کند و باید دید طلسم ناکامی‌های سبزپوشان لرستانی در بازی فردای خانگی خواهد شکست یا خیر.
برچسب ها
کد خبر : 16569
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران
کاربر میهمان

محمدطاها - 2 ساعت پیش

استقلال برنده
1 1
کاربر میهمان

محمد طاها - 2 ساعت پیش

استقلال برنده
0 0
پربازدیدترین اخبار