13:10
0
کد خبر : 16570

پرسپولیس - شمس آذر؛ سرخپوشان به دنبال اعاده حیثیت

پرسپولیس در هفته نهم لیگ برتر ایران میزبان تیم شمس آذر قزوین است.

پرسپولیس - شمس آذر؛ سرخپوشان به دنبال اعاده حیثیت
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ در یکی از حساس‌ترین مسابقات هفته نهم لیگ برتر ایران تیم پرسپولیس در ورزشگاه شهدای شهر قدس از شمس آذر قزوین پذیرایی می‌کند.

پرسپولیس که در چهار مسابقه قبلی خود با کلین‌شیت به پیروزی رسیده، پس از شکست در آسیا مقابل السد و افزایش انتقادات هواداران از عملکرد تیم و کادر فنی پا به این رقابت حساس و سخت می‌گذارد. پیروزی در این مسابقه، می‌تواند پرسپولیس را با تعداد بازی برابر نسبت به سپاهان موقتا به صدر جدول لیگ برتر فوتبال برساند تا گاریدو و شاگردانش، شروع خوب خود را تکمیل کنند. در سمت مقابل شمس آذر که شروع خوبی در این فصل به نسبت سال گذشته نداشته، برای اولین بار با حضور رضا مهاجری روی نیمکت خود به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.

واکنش سرخپوشان به باخت آسیایی 

هرچقدر که اوضاع پرسپولیس در مسابقات آسیایی خوب نبوده، در لیگ داستان متفاوت بوده است. پرسپولیس پس از دو تساوی در دو بازی نخست، به چهار پیروزی متوالی در لیگ با کلین‌شیت رسید و حالا پس از گل‌گهر، با دومین خط دفاع برتر لیگ شانس حضور در صدر جدول را پیگیری می‌کند. گاریدو این فصل برای اولین بار دو میزبانی را در یک ورزشگاه تجربه می‌کند؛ او در هفته اول و دیدار افتتاحیه لیگ در ورزشگاه امام خمینی اراک میزبان ذوب آهن بود که ۱-۱ مساوی کرد. هفته سوم برابر فولاد در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین ۲-۰ برد و هفته پنجم در شهدای قلعه حسن خان با همین نتیجه آلومینیوم را برد. هفته هفتم نیز در تختی تهران با یک گل چادر ملو را شکست داد. یعنی یک مساوی در بازی اول و سه پیروزی و ۱۰ امتیاز در خانه و حالا برای دومین بار در قلعه حسن خان میزبان خواهد بود. پرسپولیس در بازی‌های خانگی این فصل تنها دقیقه اول بازی اول گل خورد. پرسپولیس برای این مسابقه باز هم لشکری غایب دارد. حسین کنعانی زادگان، فرشاد فرجی، ایوب العملود و اورونوف مصدومند و گفته می‌شود یاسین سلمانی و سعید صادقی بار دیگر در لیست پرسپولیس غایب خواهند بود.



جابجایی سرمربی در لیگ!

در حالی که پیش از این رضا مهاجری هدایت خیبر را برعهده داشت و سعید دقیقی روی نیمکت شمس آذر بود، حال همه چیز وارونه شده و از این بازی، مهاجری هدایت شمس آذر را برعهده دارد. این سرمربی، سومین سرمربی فصل شمس آذر پس از مازیار زارع در مقطع پیش از شروع فصل و سعید دقیقی در هشت هفته ابتدایی خواهد بود. شمس آذر نیز پیش از این به عنوان مهمان در لیگ برتر ۴ امتیاز از ۴ بازی دارد. آنها که در خانه سه مساوی و یک باخت آورده‌اند، هفته دوم در تهران با چادر ملو ۱-۱ و هفته سوم با یک گل به سپاهان در اراک باختند. هفته پنجم در انزلی شکست ۲-۰ و هفته هفتم در رفسنجان با یک گل مس را بردند. شمس آذر در دو بازی فصل قبل، مقابل پرسپولیس گلزنی کرد اما در هر دو دیدار شکست خورد و امروز، به دنبال اولین امتیاز خود برابر سرخپوشان تهرانی خواهد بود.


برچسب ها
کد خبر : 16570
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار