15:00
0
کد خبر : 16579

دفاع مدیر بایرن از نویر؛ خوشحالیم او دروازه‌بان ماست

مدیر باشگاه بایرن مونیخ به انتقادات هواداران از مانوئل نویر پاسخ داد.

دفاع مدیر بایرن از نویر؛ خوشحالیم او دروازه‌بان ماست
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ یکی از چهره‌های ضعیف بایرن مونیخ در شب شکست چهار بر یک مقابل بارسلونا، مانوئل نویر کاپیتان باتجربه این تیم بود.

این دروازه‌بان باتجربه که آخرین سال قراردادش با باواریایی‌ها را سپری می‌کند، در فصل جاری فرم چندان خوبی نداشته و گمانه‌زنی‌ها راجع به ادامه کار او در مونیخ شدت گرفته‌اند. با وجود افزایش انتقادات نسبت به عملکرد مانوئل نویر، مدیر ورزشی بایرن مونیخ از این سنگربان 38 ساله حمایت و بر مهارت‌های منحصر به فرد او تاکید کرد.

کریستوفر فرویند در خصوص عملکرد نویر می‌گوید: «قطعاً بازی‌هایی وجود داشته که مانو در آن‌ها درخشش خاصی نداشته است و ما منکر این موضوع نمی‌شویم. وقتی دروازه‌بان فرصت‌های کمی برای گل خوردن داشته باشد، اما همین فرصت‌های کم با دقت فوق‌العاده‌ای تبدیل به گل شوند، کار برای او سخت می‌شود. مانو همیشه در تلاش برای پیشرفت است. او سبک دروازه‌بانی بسیار تهاجمی‌ای دارد که با سبک بازی تیم ما همخوانی دارد. او همچنان یک پشتیبان عالی برای تیم است و شخصیت فوق‌العاده‌ای دارد. او بسیار حاضر و فعال است و ما بسیار خوشحالیم که او دروازه‌بان ماست. بازی‌های زیادی وجود خواهد داشت که در مورد دروازه‌بانمان متفاوت صحبت خواهیم کرد، زیرا او در گذشته بازی‌های زیادی را برای ما درآورده‌است. ما کاملاً مطمئن هستیم که این اتفاق دوباره خواهد افتاد.»


برچسب ها
کد خبر : 16579
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار