15:33
0
کد خبر : 16583

درخواست عجیب یونایتد از سیتی: بازیکنان ما را به مراسم توپ طلا ببرید!

منچستریونایتد از منچسترسیتی خواست که الخاندرو گارناچو و کوبی ماینو را به همراه بازیکنانش به مراسم توپ طلا ببرد.

درخواست عجیب یونایتد از سیتی: بازیکنان ما را به مراسم توپ طلا ببرید!
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ مراسم توپ طلا قرار است دوشنبه شب در شهر پاریس و به میزبان مجله فرانس فوتبال برگزار شود تا برنده نهایی از بین ۳۰ نامزد اعلام شده برای دریافت این جایزه ارزشمند مشخص شود و چهره‌های سرشناس بسیاری در این مراسم حضور خواهند داشت.

گارناچو و ماینو از منچستریونایتد برای دریافت جایزه کوپا که به بهترین بازیکن زیر ۲۱ سال اهدا می‌شود انتخاب شده‌اند و آماده هستند تا در این مراسم حضور پیدا کنند، اما دیلی میل مدعی شده است که مدیران این باشگاه درخواست عجیبی برای رساندن این دو بازیکن به پاریس مطرح کرده‌اند.

این روزنامه انگلیسی خبر داده است که مدیران یونایتد از مدیران سیتی خواسته است که گارناچو و ماینو را هم در کنار نامزدهای این تیم با خودشان در یک پرواز به پاریس ببرند، تصمیمی که تعجب بسیاری از فوتبال دوستان و کاربران در شبکه‌های اجتماعی را به همراه داشته است.

ارلینگ هالند، رودری، فیل فودن و چند بازیکن دیگر از سیتی قرار است با یک پرواز راهی پاریس شوند و مدیران سیتی به شیاطین سرخ اعلام کرده‌اند که جایی در این پرواز برای دو بازیکن آنها وجود ندارد و به این شکل به درخواست یونایتد پاسخ منفی داده است و آنها باید فکری برای رساندن این دو ستاره به پاریس کنند.
برچسب ها
کد خبر : 16583
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار