15:53
0
کد خبر : 16588

ونسان کمپانی: حالا می‌توانیم از اشتباهات‌مان درس بگیریم

ونسان کمپانی از عملکرد تیمش مقابل انتقادات دفاع کرده است.

ونسان کمپانی: حالا می‌توانیم از اشتباهات‌مان درس بگیریم
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛پس از شکست تحقیرآمیز مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا، حال بایرن مونیخ قرار است در چارچوب هفتۀ هشتم بوندسلیگا در ونوویا اشتادیون به مصاف بوخوم برود و امیدوارند بتوانند این شکست را پشت سر بگذارند.

به نقل از سایت بایرن مونیخ؛ حال ونسان کمپانی در کنفرانس خبری پیش از بازی درباره دلایل شکست مقابل بارسلونا، انتقادها از خط دفاعی تیمش، وضعیت بازیکنان و همچنین انتقادها از مانوئل نویر صحبت کرده است.

آنالیز شکست مقابل بارسلونا؟ آن‌ها تیم بهتری بودند

فکر می‌کنم در برخی بازی‌ها، همه چیز بلافاصله پس از مسابقه مشخص می‌شود. شما به‌وضوح می‌توانید بگویید چه اتفاقی افتاده است. لحظات زیادی در این بازی وجود داشت و البته همۀ کارهای ما اشتباه نبودند. بااین‌حال لحظاتی هم وجود داشتند که ما دقت کافی را نداشتیم و از آن‌ها بهره نبردیم. در نیمه اول ما سه گل دریافت کردیم که البته ایدئال ما نبود؛ اما همچنان خطرناک بودیم. من پس از پایان نیمه اول این حس را داشتم که هنوز می‌توانیم 4-3 یا 5-4 برنده شویم. نتیجۀ خوبی در نیمه اول کسب نکردیم؛ اما پسرها هنوز باور داشتند. در نیمه دوم بازی کمی تغییر کرد. باید بگوییم که بارسلونا تیم بهتری بود.

تشابه گل‌هایی که دریافت می‌کنیم؟ این درست نیست 

 دریافت گل‌ها از روی ضد حملات؟ این درست نیست. گل‌هایی که مقابل آینتراخت فرانکفورت دریافت کردیم، مانند گل‌های بارسلونا نبودند. در نهایت من نمی‌خواهم فقط در این‌باره صحبت کنم؛ زیراچنین تحلیل‌هایی کمی دم دستی هستند. کل تیم باید مسئولیت چنین چیزی را بر عهده بگیرد، نه اینکه تک تک به سراغ بازیکنان برویم. تیم ما کیفیت خوبی دارد، پیش از بازی مقابل بارسلونا شما خبرنگاران می‌گفتید ما تیمی هستیم که کم‌ترین موقعیت را به حریفان‌مان داده‌ایم. الان نیز عادی است که انتقادهایی وجود داشته باشد؛ اما نباید فراموش کنیم اگر پسرها کارهای لازم را انجام دهند، به اهداف‌مان می‌رسیم. هدف ما این است تیم را در این مسیر به جلو ببریم.

مشکلات خط دفاعی؟ ما باید از اشتباهات‌مان درس بگیریم 
 
دوباره به همان آمار بر می‌گردیم که هیچ تیمی در اروپا به‌اندازه ما موقعیت‌های کمی در اختیار حریفانش قرار نداده است. ما مقابل حریفان قدرتمندی مانند آینتراخت فرانکفورت، بایرلورکوزن و اشتوتگارت بازی کردیم. اساس این است که تیم از این لحظات درس بگیرد. طبیعی است که همه چیز عالی نبود. فصل گذشته هم عنوانی کسب نکردیم. حال آیا زمینه‌ای برای یافتن راه‌حل در آینده وجود دارد؟ اگر پسرها همچنان کنار هم باشند، این کار را خواهیم کرد. گاهی اوقات فراموش می‌کنید که چگونه می‌دوند، مبارزه می‌کنند و کنار هم بازی می‌کنند. در این صورت آن‌ها همیشه فرصتی خواهند داشت و من به این تیم باور دارم. 

ما باید مقابل حریفان‌مان روی بازی مسلط باشیم
 
نیازی نیست درباره همه جزئیات صحبت کنم. ما لحظات زیادی داشتیم و این فقط در مورد شوت‌ها و xG نیست، بلکه به لحظات کلیدی مانند نیمه اول مقابل بارسلونا نیز مربوط می‌شود. در مقاطعی از بازی، تسلط ما روی بازی کم‌تر شد و در بازی‌های بعدی نباید چنین اتفاقی رخ دهد. ما باید در صورت امکان به برتری خود نسبت به حریف ادامه دهیم و از آن نتیجه بگیریم.
 
مقطع دشواری در انتظارمان است
 
همه چیز خوب به نظر می‌رسد. سخت‌ترین مقطع فیزیکی را هفته آینده خواهیم داشت. ما یک‌شنبه، چهارشنبه و شبنه بازی داریم. این هفته باید تیم مناسبی را راهی زمین کنیم که هم از نظر بدنی و هم ذهنی شاداب باشند. این بازی پس از بازی مقابل بارسلونا، برای همه ما بسیار اهمیت دارد. 

انتقادها از مانوئل نویر؟ ما وقتی می‌بازیم، با هم باخته‌ایم
 
ما شکست خوردیم. وقتی می‌بازیم، با هم باخته‌ایم و این فقط درباره مانو نیست، بلکه مربوط به کل تیم و مربی می‌شود. دانستن این موضوع مهم است. اگر مانو بازی‌اش را تغییر دهد، فقط برای بهتر شدن است. انتقادها بخشی از کار هستند؛ اما امیدوارم بتوانیم مقابل بوخوم موفق باشیم. 
برچسب ها
کد خبر : 16588
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار