19:03
0
کد خبر : 16604

خیبر خرم‌آباد ۳-۱ استقلال؛ دقیقی مچ موسیمانه را خواباند!

استقلال در ادامه روزهای بد خود در هفته نهم لیگ برتر مقابل خیبر خرم‌آباد شکست خورد.

خیبر خرم‌آباد ۳-۱ استقلال؛ دقیقی مچ موسیمانه را خواباند!
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ در هفته نهم لیگ برتر ایران تیم استقلال در شهر خرم‌آباد میهمان خیبر بود.

در اولین تجربه پیتسو موسیمانه به عنوان سرمربی استقلال و  سعید دقیقی به عنوان سرمربی خیبر، دو تیم در ورزشگاه تختی شهر خرم‌آباد به مصاف هم رفتند و تیم خیبر خیلی زود مزد حملات خود را گرفت و در دقیقه ۱۰ مسابقه، با کرنر دیدنی مهرداد قنبری از استقلال پیش افتاد تا خیبر شروعی طوفانی در این مسابقه داشته باشد.

در ادامه نیمه اول، مصدومیت میلاد زکی‌پور از استقلال و احسان حسینی از خیبر خرم‌آباد،  مهم‌ترین اتفاق بازی بود و نیمه نخست با همان یک گل به سود خیبر به پایان رسید.



استقلال نیمه دوم را با فشار روی دروازه حریف آغاز کرد و با حضور گائل کاکوتا در نیمه دوم و پاس خوب او برای رضاییان، به گل تساوی رسید. این گل اما خیلی زود و با ضربه مسعود محبی روی یک کرنر در دقیقه ۵۹، برای بار دوم دروازه استقلال را باز کرد.

در ادامه بازی استقلال به دنبال جبران گل خورده بود اما این خیبر بود که روی ضدحملات خطرناک‌تر ظاهر شد و در دقیقه ۴+۹۰، با ضربه محکم محسن سفیدچغایی کار استقلال را تمام کرد تا در اولین مسابقه دقیقی، به دومین برد فصل خود برسد.



خیبر با این برد ۹ امتیازی شد و در رده یازدهم، بالاتر از استقلال ۸ امتیازی قرار گرفت که با این شکست، در رتبه دوازدهم جدول قرار گرفته است.
برچسب ها
کد خبر : 16604
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار