21:36
0
کد خبر : 16619

پرسپولیس ۲-۰ شمس‌آذر؛ صدر با گاریدو هم سرخ شد

تیم پرسپولیس موفق شد با کسب پیروزی مقابل شمس‌آذر قزوین به صدر جدول صعود کند.

پرسپولیس ۲-۰ شمس‌آذر؛ صدر با گاریدو هم سرخ شد
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ دو تیم پرسپولیس و شمس آذر از ساعت 19:15 در ورزشگاه شهدای شهرقدس با قضاوت موعود بنیادی‌فر کار خود را آغاز کردند. یشمی‌پوشان بازی را بهتر آغاز کردند و اولین موقعیت جدی مسابقه در دقیقه 4 روی دروازه پرسپولیس ایجاد شد که ضربه سر زیبای مجتبی فخریان با واکنش دیدنی امیررضا رفیعی همراه شد و توپ بعد از برخورد به تیرک دروازه برگشت داده شد. رفته‌رفته پرسپولیسی‌ها سوار بازی شدند و در دقیقه 11، روی یک کار ترکیبی زیبا و پاس دقیق سهیل صحرایی، علی علیپور موفق به گلزنی شد تا سرخ‌پوشان با یک گل از حریف خود پیش بیفتند.

پرسپولیسی‌ها بعد از رسیدن به گل برتری درصدد آن بودند تا اختلاف را به 2 گل برسانند و در سوی مقابل، یشمی‌پوشان امید داشتند که به گل تساوی برسند که بازی نزدیک و کم‌اتفاق دنبال شد تا اینکه در دقیقه 32، علی علیپور روی توپ‌گیری سعید مهری صاحب موقعیت گلزنی شد اما ضربه علیپور به تیرک دروازه شمس‌آذر برخورد کرد و به گل تبدیل نشد. شاگردان رضا مهاجری با وجود تلاش برای رسیدن به گل تساوی، صاحب موقعیت‌های نصفه‌ونیمه‌ای هم شدند اما نتوانستند از موقعیت‌ها بهره ببرند تا برتری یک‌گله سرخ‌پوشان حفظ شود.

فرشاد احمدزاده در دقیقه ۴۵ این فرصت را داشت تا گل دوم تیمش را به‌ثمر برساند اما درخشش محمدامین رضایی باعث بسته‌ماندن دروازه شمس‌آذر شد تا نیمه نخست با برتری یک‌گله سرخ‌ها خاتمه یابد. رضا مهاجری در نیمه دوم به سراغ تغییرات تهاجمی رفت و امیدوار بود که یشمی‌پوشان بتوانند به گل تساوی برسند که ضربه میلاد فخرالدینی در دقیقه 69، روی تیرک دروازه پرسپولیس فرو آمد. در 20 دقیقه پایانی، بازی کم‌هیجان دنبال شد و با وجود خلق موقعیت‌های نصفه‌ونیمه از سوی بازیکنان دو تیم خبری از ردوبدل‌شدن گل نبود.

شاگردان مهاجری به دنبال رسیدن به گل تساوی بودند که روی یک ضدحمله سرعتی، پاس در عمق دیدنی لوکاس ژوائو به وحید امیری رسید و او در موقعیت تک‌به‌تک با محمدامین رضایی، با یک ضربه چیپ دیدنی موفق به گلزنی شد. البته که پیش از ثبت این گل، مسعود ریگی برخورد مشکوکی با بازیکن شمس‌آذر داشت که بعد از بررسی صحنه به کمک VAR ، بنیادی‌فر گل سرخ‌ها را تایید کرد تا پرسپولیس در شب گلزنی علی علیپور و وحید امیری با 2 گل از سد شمس‌آذر بگذرد.

پرسپولیس با کسب پنجمین برد پیاپی در لیگ بیست‌وچهارم، 17 امتیازی شد و با کسب این میزان امتیاز در 7 بازی، به صدر جدول لیگ بیست‌وچهارم راه یافت. شمس‌آذر هم با تحمل چهارمین باخت فصل، 7 امتیازی ماند و در رتبه سیزدهم موقعیت‌اش تغییری نکرد.
برچسب ها
کد خبر : 16619
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار