00:29
0
کد خبر : 16634

رئال مادرید ۰-۴ بارسلونا؛ نابودی برنابئوی جدید به دست فلیک

بارسلونا با عملکردی فوق‌العاده در الکلاسیکو ۲۵۵ با چهار گل از سد رئال مادرید گذشت.

رئال مادرید ۰-۴ بارسلونا؛ نابودی برنابئوی جدید به دست فلیک
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ دیدار الکلاسیکو هفته یازدهم لالیگا با پیروزی چهار بر صفر بارسلونا به پایان رسید.

نیمه اول این دیدار حساس و تماشایی، با مالکیت بالاتر رئال و فرصت‌های این تیم همراه بود اما آفسایدگیری فوق‌العاده بازیکنان بارسلونا مانع از خلق موقعیت برای رئالی‌ها شد و حتی گل کیلیان امباپه در نیمه نخست نیز با استفاده از کمک‌داور ویدیویی آفساید اعلام شد تا نیمه نخست بدون گل به پایان برسد.



در نیمه دوم اما شرایط مسابقه به طور کلی تغییر کرد و بارسلونای فلیک در کنار تاکتیک دفاعی خود، موقعیت‌سازی از طریق بازی طولی در خط حمله را هم دنبال کرد و روی پاس فوق‌العاده کاسادو برای لواندوفسکی در دقیقه ۵۲ به گل رسید. دو دقیقه بعد، ارسال تماشایی الکس بالده با ضربه سر تماشایی لواندوفسکی همراه شد و ماشین گلزنی لهستانی، بار دیگر دروازه رئال را گشود.



این اما پایان کار نبود و پس از هدر رفتن موقعیت‌های رئال روی فرصت‌سوزی امباپه و خراب شدن دو موقعیت لواندوفسکی، نوبت به لامین یامال رسید تا در دقیقه ۷۷ روی یک ضربه زاویه بسته دروازه رئال را باز کند. در دقیقه ۸۴، رافینیا جشن بارسلونا و تحقیر خانگی رئال را با یک ضربه ظریف تکمیل کرد و در نهایت بازی با حساب چهار بر صفر خاتمه یافت.



با این برد، روند شکست‌ناپذیری رئال در لالیگا به پایان رسید و بارسلونا با ۳۰ امتیاز و با فاصله ۶ امتیازی نسبت به رئال مادرید ۲۴ امتیازی، صدرنشینی خود را تثبیت کرد.
برچسب ها
کد خبر : 16634
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار