16:36
2
کد خبر : 2144

قائدی تنها نماینده ایران در تیم منتخب جام ملت های آسیا

وینگر سرعتی و تکنیکی تیم ملی فوتبال ایران که در دور گروهی رقابت های عملکرد درخشانی داشت نامش در تیم منتخب جام ملت های آسیا دیده می شود.

قائدی تنها نماینده ایران در تیم منتخب جام ملت های آسیا

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، مهدی قائدی وینگر تکنیکی و ۲۵ ساله تیم ملی ایران، که در چهاربازی ابتدایی تیم ملی در جام ملتهای آسیا بازی کرد و نمایش موفقی داشت یکی از ۱۱ بازیکن تیم منتخب جام ملت های آسیا قطر۲۰۲۳ است.

در تیم منتخب جام ملت های آسیا او تنها نماینده ایران است و دیگر بازیکنان این تیم عبارتند از :

مشعل برشام دروازه بان تیم ملی قطرو عبدالله نصیب از اردن،‌ علی البلیهی از عربستان و لوکاس مندز از تیم ملی قطر در خط دفاعی حضور دارند. در خط میانی مهدی قائدی از تیم ملی ایران، کریگ گوردون از تیم ملی استرالیا، حسن الهیدوس از قطر و لی کانگین از تیم ملی کره جنوبی نامشان در تیم منتخب دیده می شود.

در خط حمله سه نفره منتخب جام نیز اکرم عفیف ستاره خط حمله قطر و بهترین بازیکن و آقای گل تورنمنت،‌ ایمن حسین بهترین گلزن عراقی رقابت ها و یزن النیمات ستاره خط حمله اردن حضور دارند.

مهدی قائدی که در این مسابقات و تا بازی برابر سوریه در یک هشتم نهایی در ترکیب اصلی حضور داشت در بازی اول برابر فلسطین یک گل و در بازی دوم برابر هنگ کنگ تک گل سه امتیازی ایران را به ثمر رساند. با اینحال او در دو بازی حساس مرحله یک چهارم نهایی و نیمه نهایی برابر ژاپن و قطر فرصت حضور در ترکیب را پیدا نکرد. موضوعی که یکی از انتقادات اصلی نسبت به کادرفنی تیم ملی ایران بعد از شکست در نیمه نهایی برابر قطر بوده است.

برچسب ها
کد خبر : 2144
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران
کاربر میهمان

رها مسلم - 7 ماه پیش

چرا در آخرین بازیها خبری از قائدی،اسدی،مغانلو و....نبود وچرا هیج تعویضی در زمان مفید انجام نشد.تعویض دقیقه ۸۰ به بعد به چه دردی میخوره؟؟
1 0
کاربر میهمان

محمد - 7 ماه پیش

وقتی دستوری به تیم ملی گفته میشود ببازید. نتیجه ش همینه. بازی با قطر نه بازیکنان بازی کردند و نه تعویض درستی انجام شد. تا کی باید همه زندگی مردم در گروه سیاست باشه. عربستان متحجر فوق سریع پوست اندازی کرد. زبان قاصر از گفتن هست چه نکته مثبتی داریم که دامان به آن خوش باشد. هر طرف نگاه می‌کنی همینه.
1 2
پربازدیدترین اخبار