16:44
0
کد خبر : 2860

بازیکن سابق استقلال جنجال‌ساز شد؛ عصبانیت اسماعیلی از تعویض!

خرید جدید پیکان با تصمیم جالب رضا عنایتی خیلی زود از زمین مسابقه خارج شد!

بازیکن سابق استقلال جنجال‌ساز شد؛ عصبانیت اسماعیلی از تعویض!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، تیم پیکان امروز میزبان صنعت نفت آبادان بود. رضا عنایتی با بازی دادن به خرید زمستانی خود یعنی فرشید اسماعیلی نشان داد فقط به کسب سه امتیاز فکر می‌کند اما اتفاقی جنجالی در نیمه اول این بازی رخ داد. اسماعیلی، خرید زمستانی پیکان از نساجی که امروز برای اولین بار در ترکیب اصلی تیم جدیدش قرار گرفته بود، با توجه به ده نفره شدن تیمش زمین بازی را ترک کرد.

ماجرا از این قرار بود که بعد از اخراج محمد آژیر مدافع جوان پیکان، رضا عنایتی برای ترمیم خط دفاعی تیمش مجبور به تغییر سیستم شد و به همین خاطر در یک تعویض تاکتیکی فرشید اسماعیلی را از زمین بازی بیرون کشید و سیدمحمد ستاری را به زمین فرستاد. تعویض اسماعیلی به مذاق این بازیکن باتجربه خوش نیامد. اسماعیلی اعتقاد داشت که بازیکن دیگری باید زمین بازی را ترک می‌کرده و به همین دلیل با ناراحتی تمام زمین را ترک کرد و مستقیما به رختکن رفت.

بعد از تعویض اسماعیلی یکی از دستیاران رضا عنایتی به سمت او رفت تا آرامش کند اما این بازیکن سابق استقلال ترجیح داد روی نیمکت ننشیند و به رختکن برود. اتفاقی که نشان از ناراحتی شدید او بابت تعویضش دارد.

برچسب ها
کد خبر : 2860
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار