16:58
0
کد خبر : 2994

قیمت نجومی بلیط آخرین حضور یورگن کلوپ در آنفیلد

اختصاصی / بعد از آنکه یورگن کلوپ اعلام کرد که در پایان فصل لیورپول را ترک خواهد کرد، بسیاری از هواداران او برای خرید بلیط آخرین بازی لک‌لک‌ها در آنفیلد وارد عمل شدند.

قیمت نجومی بلیط آخرین حضور یورگن کلوپ در آنفیلد

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، آخرین حضور یورگن کلوپ در سمت سرمربی لیورپول در ورزشگاه آنفیلد با استقبال گسترده‌ای از سوی هواداران روبرو شده و همین باعث شده تا قیمت بلیط این بازی به شدت افزایش یافته و حتی کار به بازار سیاه کشیده شود.

هواداران لیورپول علاقه زیادی دارند تا آخرین بازی لیورپول با حضور کلوپ روی نیمکت مربیگری این تیم را در ورزشگاه آنفیلد از نزدیک تماشا کنند و از همین رو قیمت بلیط‌های این مسابقه تا حدود ۳۰ هزار یورو هم بالا رفته است. قیمت این بلیط‌ها برروی وب‌سایت فروش مجدد بلیط (بازار سیاه) تا یک ماه پیش ۲۱ هزار یورو بود که با اضافه شدن مالیات و هزینه‌های جانبی به ۲۸۶۴۰ یورو رسید.

این صندلی‌ها در بلوک L۵ در مقابل استند اصلی آنفیلد واقع شده‌اند و جزو بهترین صندلی‌های ورزشگاه به حساب می‌آیند که در حالت معمولی، قیمت بلیط این صندلی ها حدود ۷۰ یورو است. این بدان معناست که وب سایت بازار سیاه از فروش این بلیط‌ها ۴۰۷۰۰ درصد سود می‌کند.

ارزان‌ترین بلیط‌های موجود برای این بازی که مصاف لیورپول با ولورهمپتون در روز ۱۹ می است، ۲۳۰۰ یورو قبل از اضافه شدن رقم مالیات، قیمت دارند.البته مسلما با نزدیک‌تر شدن به زمان برگزاری این مسابقه، قیمت این بلیط‌ها در بازار سیاه، افزایش خواهد یافت و به روایتی در چند روز اخیر، این قیمت تا چهل هزار دلار رسیده است.

نکته جالب توجه اینجاست که بلیط‌های بازی آخرین حضور سرالکس فرگوسن روی نیمکت مربیگری منچستریونایتد در سال ۲۰۱۳، به قیمت ۳۵۰۰ یورو به فروش رسیده بود.

هواداران لیورپول علاقه زیادی دارند تا مراسم خداحافظی شکوهمندانه‌ای برای یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی تیم‌شان که هشت سال روی نیمکت مربیگری لیورپول حضور داشت برگزار کنند. آنها دوست دارند تا از نزدیک در این مراسم شرکت کنند و بدین ترتیب از کلوپ ۵۶ ساله قدردانی نموده و چه بهتر که این مراسم با فتح جام قهرمانی لیگ برتر به پایان برسد.

آخرین باری که لیورپول قهرمان لیگ برتر شده بود، به سال ۲۰۲۰ برمی‌گردد که در آن سال جردن هندرسون کاپیتان لیورپول، جام را در ورزشگاهی خالی از تماشاگر (به دلیل شرایط خاص حاکم بر دنیا به دلیل پاندمی کرونا) بالای سر برد.

درحال حاضر لیورپول با انجام ۲۷ بازی و کسب ۶۳ امتیاز صدرنشین جدول لیگ برتر است و منچسترسیتی و آرسنال با یک بازی کمتر و ۵۹ و ۵۸ امتیاز درتعقیب این تیم قراردارند.

وب سایت لیورپول دات کام در این باره نوشته: بلیط آخرین بازی کلوپ در آنفیلد، واقعا گران شده است؛ قیمت‌ها خنده‌دار است. مبلغ آن به اندازه حقوق سالانه یک نفر است و پرداخت این مبلغ برای یک بلیط، غیرقابل درک است. جالب اینجاست که افرادی هستند که حاضر به پرداخت این مبالغ باشند.

برچسب ها
کد خبر : 2994
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار