20:54
0
کد خبر : 5315

پوچتینو: آرسنال با اعتماد به آرتتا به این جایگاه رسیده است

سرمربی چلسی باور دارد که تیم همشهری با اعتماد به سرمربی اش، توانست به جایگاهی برسد که امروز شانس قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را دارد.

پوچتینو: آرسنال با اعتماد به آرتتا به این جایگاه رسیده است

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ در جریان دیداری معوقه و حساس از هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس، تیم های آرسنال و چلسی به میزبانی استادیوم امارات مقابل هم قرار می گیرند. مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی حاضر شد و در مورد وضعیت تیمش صحبت کرد. 

مصدومان چلسی

کول پالمر؟ فردا مشخص می‌شود. باید فردا صبح وضعیت او را ارزیابی کنیم. امروز بعید به نظر می رسد که او آماده شود. فکر نمی‌کنم بتواند بازی کند، اما فردا صبح وضعیتش را بررسی می‌کنیم. حتی اگر فردا حالش خوب باشد، ممکن است نتواند بازی کند. مالو در ناحیه زانو دچار مصدومیت جزئی شده است. امیدوارم مشکل جدی نباشد. چیلول نیز بعد از بازی‌های ملی، با همان مشکل چند هفته اخیر روبرو است.

 به من اعتماد کنید

ما مطمئنیم که در یک روز به همان سطح قبلی برمی‌گردیم. البته ما مثبت‌اندیش هستیم و در فوتبال مهم‌ترین چیز باور است. آرسنال چند سال پیش در شرایطی متفاوت از امروز بود. اما با گذشت زمان، با اعتماد به نفس و اطمینان به او، آنها به اینجا رسیده‌اند. اینجا هم همین است. 

مقایسه نیکولاس جکسون و دروگبا

اگر او را با دروگبا مقایسه کنیم، همیشه بازنده خواهد بود، اما فکر می‌کنم او عملکردی فوق‌العاده داشته و از تمام حمایت من برخوردار است. حتی اگر گل نزند، برای باشگاه و هم تیمی‌هایش مبارزه می‌کند و موقعیت ایجاد می‌کند. او به زمان برای پیشرفت نیاز دارد. مطمئنا فصل بعد بهتر خواهد شد. بدون شک.

وضعیت چلسی

روحیه تیم خوب است. ما بازی بسیار خوبی انجام دادیم، مقابل تیمی که یکی از بهترین‌های دنیا است بسیار خوب بازی کردیم. عملکرد ما واقعا خوب بود، نکات بسیار مثبتی وجود داشت که باید از آنها استفاده کنیم. یک گل دریافت کردیم که نباید می‌خوردیم، اما این بخشی از فوتبال است. باید به همین شکل به کار خودمان ادامه دهیم. چگونه می‌توانیم به سطح آنها برسیم؟ با کار کردن، تصمیم‌گیری، تلاش برای اضافه کردن چیزهایی به تیم که می‌تواند به ما در بهبود سطح کمک کند. روی این موضوع کار می‌کنیم. این اولین فصل با شرایطی است که با آن سر و کار داریم. پیشرفت خوب است.

برچسب ها
کد خبر : 5315
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار