19:09
0
کد خبر : 6281

شمس آذر 1 - 0 ملوان؛ انزلیچی‌ها در حسرت برد ماندند

تیم شمس آذر امروز در دیدار مقابل ملوان پیروز شد تا روند ‌‌خوب شاگردان سعید دقیقی ادامه پیدا کند .

شمس آذر 1 - 0 ملوان؛ انزلیچی‌ها در حسرت برد ماندند

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ دو تیم شمس آذر و‌ ملوان امروز در چارچوب هفته بیست‌ و هفتمین لیگ برتر به مصاف هم رفتند. دو تیم جزو شگفتی سازهای فصل جاری هستند و در فصل جاری فراتر از انتظار ‌ظاهر شدند.شمس آذر که دو دیدار خانگی قبلی خود برابر پیکان و فولاد را برنده بوده، امروز برای برد مقابل ملوان به میدان رفت و با یک پیروزی شیرین یک رده در جدول رده بندی صعود کند و در فاصله دو امتیازی با ملوان در رتبه ششم جای بگیرد.

در سمت مقابل تیم تحت هدایت مهدی تارتار که در چهار دیدار اخیر لیگ برتری خود برنده نبوده تا فرصت صعود به رتبه چهارم جدول را از دست بدهد و امروز هم با شکست مقابل شمس آذر شانسش برای کسب سهمیه ‌کمتر از پیش شد.

ترکیب شمس آذر: علیرضا جعفرپور، صادق آلبوصبیح، علی آزادمنش، محمدرضا رضایی، هومن ربیع‌زاده، حسین گودرزی، محسن طرحانی، پوریا سرآبادانی، محمد پاپی، امیرمحمد نسایی، فراز امامعلی

سرمربی: سعید دقیقی

ترکیب ملوان: حبیب فرعباسی، حامد نور محمدی، محمد طیبی، آرمان اکوان، پدرام قاضی پور، مجید عیدی، میلاد سرلک (58-حسین صادقی)، پویا پورعلی، رضا جعفری، محمد عمری و محمدرضا سلیمانی

سرمربی: مهدی تارتار

در این بازی شاگردان سعید دقیقی سریع به گل رسیدند. در دقیقه ۵ بازی روی یک شروع مجدد تیم شمس آذر پس از اینکه نورمحمدی توپ را با بدنش دور کرد، توپ به پاپی رسید و این بازیکن توانست از غفلت مدافعان ملوان به نحو احسن استفاده کند و گل اول بازی را به نام خودش ثبت کند.

در دقیقه ۱۷ ملوان فرصت زدن گل تساوی را داشت.سلیمانی قصد داشت به قلب خط دفاع شمس آذر نفوذ کند که با بالا رفتن پرچم کمک داور آفساید او گرفته شد. تا اینجای کار 3 بار آفساید بازیکنان ملوان گرفته شده که این نشان می‌دهد تله آفسایدگیری شمس آذر برای مهره های تهاجمی ملوان دردسرساز خواهد بود.

در دقیقه 38 ضربه سر خطرناک امام علی، با واکنش صداقت از روی دروازه به بیرون زده شد که بازیکنان شمس اذر در ریباند هم نتوانستند اثرگذار باشند.

در نیمه دوم هم تیم ها نتوانستند موقعیت خاصی ایجاد کنند تا در نهایت بازی با تک گل شمس آذر به پایان برسد.تنها اتفاق حاشیه ای این دیدار اعتراض های پی در پی مهدی تارتار به داور بود که یک کارت زرد برای سرمربی ملوان به دنبال داشت.

خلاصه بازی شمس آذر ۱-۰ ملوان را تماشا کنید:

برچسب ها
کد خبر : 6281
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار