02:27
0
کد خبر : 6565

غیر رسمی؛ ماسیمیلیانو الگری از یوونتوس اخراج شد / موتا جانشین احتمالی

راه یوونتوس و ماسیمیلیانو الگری زودتر از آنچه که تصور می‌شد از یکدیگر جدا خواهد شد

غیر رسمی؛ ماسیمیلیانو الگری از یوونتوس اخراج شد / موتا جانشین احتمالی

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ ماسیمیلیانو الگری، یوونتوس را به لیگ قهرمانان فصل 25-2024 و قهرمانی کوپا ایتالیا 24-2023 رساند اما به زودی شغلش را از دست می‌دهد.

باشگاه یوونتوس ساعات پرتنشی را سپری می‌کند. با وجود قهرمانی یوونتوس در کوپا ایتالیا، صحبت‌ها درباره اخراج ماسیمیلیانو الگری آغاز شده است. دلیل این موضوع واکنش‌ها و رفتارهای سرمربی یووه در بازی با آتالانتا است. غیر از اخراج از کنار زمین و حرکاتی چون درآوردن کت و کراوات، الگری در جشن قهرمانی حاضر نشد با مدیران یوونتوس، از جمله کریستیانو جونتولی خوش‌وبش کند و آن‌ها را از خود راند. همین موضوع باعث شده سران بیانکونری اخراج زودتر از موعد سرمربی تیم‌شان را در دستور کار قرار دهند.

باشگاه یوونتوس از نگرش و رویکرد الگری بسیار عصبانی است و در نظر دارد همین امروز او را اخراج کند. این در حالی است که پیش‌تر شایعاتی در خصوص برکناری او در پایان فصل 24-2023 وجود داشت. موضوع اخراج فوری الگری فقط به نتایج و سبک بازی مربوط نیست بلکه باشگاه یوونتوس معتقد است اعتراضات اغراق‌آمیز او در پایان بازی، درگیری با خبرنگار (سردبیر توتو اسپورت) و رفتارها در جشن قهرمانی چیزی است که با قوانین رفتاری باشگاه تضاد دارد. 

یوونتوس در حالی موضوع اخراج الگری را بررسی می‌کند که دو بازی پایانی فصل سری آ صرفا جنبه تعیین رتبه سوم تا پنجم را دارد و رفتن الگری آسیبی به تیم نخواهد زد. 

جانشین الگری در یوونتوس کیست؟

یوونتوس برای جانشینی الگری، مدت‌هاست که با تیاگو موتا، سرمربی موفق بولونیا تماس گرفته و پیشنهاد قراردادی سه ساله تا تابستان 2027 به او ارائه کرده است. انتظار می‌رود موتا به‌زودی تصمیم نهایی‌اش را به دو باشگاه بولونیا و یوونتوس اعلام کند.

یکی از دلایل عصبانیت الگری از مدیران یوونتوس، مذاکرات مخفیانه کریستیانو جونتولی با تیاگو موتا از فوریه 2024 بود و او موضوع اخراجش در پایان فصل را را اخیرا از زبان آدریانو گالیانی، مدیرعامل مونتزا و دوست صمیمی‌اش شنید. 

برچسب ها
کد خبر : 6565
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار