04:30
0
کد خبر : 6568

چادرملو اردکان 0 - 1 آلومینیوم اراک؛ پیروزی دراماتیک مقابل شگفتی‌ساز لیگ یک

تیم فوتبال آلومینیوم اراک بعد از حذف کردن پرسپولیس، امروز تیم شگفتی‌ساز جام حذفی را هم کنار زد تا به نیمه نهایی صعود کند.

چادرملو اردکان 0 - 1 آلومینیوم اراک؛ پیروزی دراماتیک مقابل شگفتی‌ساز لیگ یک

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ امروز در یکی از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی آلومینیوم اراک و چادرملو اردکان به مصاف یکدیگر رفتند. دیداری که برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار بود.

چادرملو اردکان دسته اولی توانسته در فاصله چهار هفته تا پایان لیگ آزادگان جزو مدعیان صعود به لیگ برتر باشد و شاگردان سعید اخباری تنها نماینده غیر لیگ برتری در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی بودند و در صورت صعود به نیمه نهایی، به نوعی نام خود را به عنوان شگفتی ساز این جام مطرح می کردند اما تک گل آلومینیوم در دقایق پایانی بازی باعث حذف این تیم شگفتی ساز شد.

در سمت مقابل هم آلومینیومی قرار داشتکه در مرحله گذشته در یک دیدار بسیار جذاب دو بار با فاصله دو‌ گل از حریف نامدارش یعنی پرسپولیس عقب افتاد و دوباره کامبک زد تا در نهایت در ضربات پنالتی پیروز شده و یکی از خاطره انگیزترین بازی های تاریخ خود را پشت سر بگذارد. شاگردان مجتبی حسینی در لیگ برتر جزو تیم های میانه جدولی هستند و استرسی برای سقوط ندارند اما شانس زیادی هم برای کسب سهمیه نداشتند به همین دلیل چشم به مسابقات جام حذفی داشتند و توانستند از پس رقیب دسته اولی خود بربیایند.

ترکیب چادرملو اردکان: امیرحسین اسیابان پور، اتابک زارعی، محمد بختیاری، علی رستمی ،امیرحسین خدامرادی، محمد ابراهیم رضا زاده، مصطفی ناصری، رضا دهقان،مصطفی ناصری، سید محمدرضا حسینی، سید سجاد آقایی  و محمد بلبلی

سرمربی: سعید اخباری

ترکیب آلومینیوم اراک: احمد گوهری، احسان قهاری، امین جهان کهن، سید مهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فرد، محمد امین کاظمیان، حاجی عیدی، میلاد بدرقه ، محمدمهدی لطفی و شروین بزرگ

سرمربی: مجتبی حسینی

با توجه به حذفی بودن این دیدار در نیمه اول احتیاط چاشنی کار هر دو تیم بود و ترجیح دادند بی گدار به آب نزنند و حریف خود را بسنجند. در 45 دقیقه دوم هم اوضاع به همین منوال پیش رفت و مهم ترین و شاید بتوان گفت تنها اتفاق مهم بازی در دقیقه 60 رخ داد. ارسال بلند و مواج قهاری که به سمت دروازه چادرملو می‌رفت با واکنش سنگربان چادرملو از مقابل دهانه دروازه مهار شد تا بازی بدون گل ادامه پیدا کند.

در 90 دقیقه دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند تا بازی به وقت های اضافه کشیده شود. در دقایق اضافی بازی این آلومینیوم بود که حملات خطرناکی روی دروازه میهمان خود تدارک دید تا اینکه در دقیقه 119 رضا جبیره دروازه چادرملو را باز کرد تا شاگردان حسینی با این تک گل به مرحله نیمه نهایی صعود کنند.

برچسب ها
کد خبر : 6568
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار