05:22
0
کد خبر : 6572

تراکتور 0 - 1 مس رفسنجان؛ تداوم درخشش با محرم اینبار در جام حذفی

مس رفسنجان با پیروزی مقابل تراکتور تبریز به جمع چهار تیم پایانی جام حذفی صعود کرد.

تراکتور 0 - 1 مس رفسنجان؛ تداوم درخشش با محرم اینبار در جام حذفی

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، در ادامه دیدارهای مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور، تیم‌های تراکتور و مس رفسنجان از ساعت 19 در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه در طول 90 دقیقه وقت معمول با تساوی بدون گل به پایان رسید و کار به وقت‌های اضافه کشیده شد.

ترکیب تراکتور: حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، صفا هادی، سیدمهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد و رحمان جعفری

ترکیب مس رفسنجان: حامد‌لک، حسن جعفری، محمد نژادمهدی، رامتین سلیمان‌زاده، میثم تیموری، فرشید باقری، جلال‌الدین علی‌محمدی، سعید واسعی، محمدمهدی محبی، منتظرمحمد و سجاد شهباززاده

در نیمه اول و دوم این مسابقه بازی در اختیار تی‌تی‌ها بود و موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتند که گوستاوو، ریکاردو و ... آنها را از دست دادند و حتی شاگردان مطهری در دقیقه 75 صاحب ضربه پنالتی شدند که رحمان جعفری از دست داد. رحمان جعفری مهاجم تراکتور بهترین موقعیت این تیم را در دقیقه 75 مسابقه از دست داد تا حسرت ورزشگاه یادگار را در بر بگیرد. این بازیکن در حالی پشت ضربه پنالتی قرار گرفته بود که هواداران حاضر در ورزشگاه آماده جشن گل بودند تا نتیجه تشویق‌های بی‌امانی که در طول مسابقه انجام داده بودند را دریافت کنند اما ضربه جعفری به شکلی عجیب از بالای دروازه بیرون رفت.

در وقت‌های اضافه اما محمدمهدی محبی در دقیقه 91 تیم مس رفسنجان را از میزبان خود پیش انداخت تا شاگردان محرم نویدکیا با نتیجه یک بر صفر از سد تراکتور عبور کنند و به مرحله نیمه نهایی جام حذفی برسند.

این مسابقه در نهایت با همان نتیجه یک بر صفر به پایان رسید اما حواشی هم داشت. صفا هادی هافبک تراکتور برخورد شدیدی با بازیکن مس رفسنجان داشت و دچار خون‌ریزی از ناحیه بینی شد. مهدی شیری نیز در اوایل نیمه دوم مصدوم شد. مصدومیت این بازیکن در حالی اتفاق افتاد که حمید مطهری به جای او سیامک نعمتی را وارد کرد که در پست غیرتخصصی خود بازی کرد و امیدوار به درخشش در این بازی بود.  نکته جالب اینکه سیامک بازیکن تهاجمی‌تری است و باتوجه به نیاز تراکتور برای حمله و هجوم بیشتر، می‌تواند به خط حمله تراکتور اضافه شود.

تراکتور در مرحله قبل جام حذفی ذوب آهن را در ضربات پنالتی شکست داد و مس رفسنجان توانست تیم پیکان را در ضربات پنالتی شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.

برچسب ها
کد خبر : 6572
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار