20:52
0
کد خبر : 6597

ژاوی چه گفت که لاپورتا را از کوره به در برد؟

اختصاصی / خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا از صحبت‌های ژاوی ارناندز سرمربی تیمش قبل از بازی با آلمریا به شدت عصبانی شده است. در آن کنفرانس خبری ژاوی از سختی‌های اقتصادی باشگاه برای خرید بازیکن در فصل آینده صحبت کرده بود.

ژاوی چه گفت که لاپورتا را از کوره به در برد؟

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا به شدت از دست ژاوی ارناندز سرمربی جوان تیمش عصبانی و ناراحت است. دلیل این خشم هم به صحبت‌های ژاوی قبل از مصاف تیمش مقابل آلمریا برمی‌گردد.

صحبت‌های ژاوی که اسباب دردسر شد

در آن کنفرانس خبری ژاوی با اشاره به سختی‌های اقتصادی باشگاه برای تقویت تیم برای فصل آینده صحبت کرده بود. احتمالاً همین صحبت‌ها خشم لاپورتا را به همراه داشته و او تصمیم گرفته تا به همکاری با ژاوی خاتمه دهد و این درحالی است که همین چند هفته پیش بود که تصمیم گرفته شده بود تا ژاوی فصل بعد هدایت تیم را در دست داشته باشد.

ژاوی در صحبت‌هایی که حالا دردسرساز شده گفت: «من فکر می‌کنم بارسلونایی‌ها، هواداران و سهامداران باشگاه باید بدانند که شرایط خیلی سخت است. به ویژه از نظر اقتصادی و در رقابت با رقبای بزرگ، چه رئال مادرید در اسپانیا و چه رقبای اروپایی. شرایط اقتصادی تیم ما به نحوی است که هیچ شباهتی با ۲۵ سال پیش ندارد؛ در آن زمان سرمربی تیم می‌آمد و می‌گفت که من فلان بازیکن و فلان بازیکن را می‌خواهم ولی الان این‌گونه نیست. ما شرایطی مثل باشگاه‌های دیگر که شرایط فیرپلی مالی خیلی برتری دارند و یا شرایط اقتصادی‌شان بهتر از ماست را نداریم.»

او ادامه داد: «بارسلونایی‌ها باید این را درک کنند و من در این باره با رئیس باشگاه و دکو هم صحبت کرده‌ام. باید این ماجرا را مدیریت کنیم. این بدان معنا نیست که ما نمی‌خواهیم رقابت کنیم و نمی‌خواهیم برای فتح جام‌ها بجنگیم ولی شرایط فعلی بارسلونا این گونه است. هواداران باید درک کنند که ما به ثبات و زمان نیاز داریم. سعی می‌کنیم و اوضاع را برای رقابت کردن، بهتر خواهیم کرد. رئیس باشگاه و دکو همیشه مملو از انرژی مثبت هستند و شرایط اقتصادی است که برنامه‌ریزی‌های ورزشی ما را تعیین خواهد کرد.»

سرمربی جوان بارسلونا در تشریح اهداف باشگاه گفت: «هدف ما تغییر کردن و مشارکت دادن افراد است. قطعاً به دنبال بهتر شدن هستیم چون در غیر این صورت درجا می‌زنیم. باید در مسائلی که حس می‌کنیم خوب نبودیم، تغییراتی اعمال کنیم. باید ببینیم که شرایط اقتصادی و فیرپلی مالی چطور پیش می‌رود و بعد از آن تصمیم خواهیم گرفت.»

همین صحبت‌های ژاوی درمورد برنامه ریزی ها برای فصل آینده، باعث ناراحتی خوان لاپورتا شده؛ تا جایی که لاپورتا صبرش درباره ژاوی سرآمده و تصمیم گرفته تا با او قطع همکاری کند.

برچسب ها
کد خبر : 6597
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار