00:59
0
کد خبر : 6605

آغاز جنجال‌ها برسر مراسم معارفه امباپه در مادرید

اختصصی / خواسته سران باشگاه مادریدی آن است که درهفته اول ماه ژوئن، مراسم معارفه کیلیان امباپه را برگزار کنند؛ ولی برای این کار باید موافقت سران باشگاه پاریسی را داشته باشند و جنجال از همین جا آغاز می‌شود.

آغاز جنجال‌ها برسر مراسم معارفه امباپه در مادرید

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، تمام توافقات بر سر جدایی کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن و انتقالش به رئال مادرید انجام شده و حالا همه فقط در انتظار اعلام رسمی این انتقال و برگزاری یک مراسم معارفه باشکوه برای او در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو هستند.

دقیقاً برسر همین ماجرا هم یک جنجال بزرگ ایجاد شده است. سران باشگاه مادریدی قصد دارند تا این خبررا در هفته اول ژوئن اعلام کرده و مراسم معارفه امباپه را بلافاصله بعد از برگزاری فینال لیگ قهرمانان اروپا و قبل از آغاز رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ برگزار کنند.

اما کار برای آنها ساده نخواهد بود. چرا که قرارداد امباپه با پاری سن ژرمن تا ۳۰ ژوئن اعتبار دارد و در نتیجه سران باشگاه مادریدی باید قبل از هرکاری برای برگزاری این مراسم معارفه، از مقامات پاری سن ژرمن اجازه بگیرند. گرچه در حالت عادی مشکل خاصی در این زمینه ایجاد نمی‌شود؛ ولی با درنظر داشتن روابط پرتنش سران دو باشگاه مادریدی و پاریسی و جدایی جنجالی امباپه از پاری سن ژرمن، بعید به نظر می‌رسد که خواسته مدیران رئال، به سادگی امکان پذیر باشد.

اگر سران پاری سن ژرمن موافقت نکنند، مراسم معارفه امباپه بعد از برگزاری رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ انجام خواهد شد و این کاملاً برخلاف خواسته سران رئال مادرید است؛ چرا که آنها تمایل زیادی دارند تا امباپه با عنوان بازیکن رئال مادرید، گام به رقابت‌های یورو بگذارد. با این وجود مقامات باشگاه مادریدی امیدوارند که این مشکل حل شود؛ ولی برای انجام آن پافشاری زیادی نخواهند داشت و اگر مجبور شوند تا مراسم معارفه این ستاره فرانسوی را درماه جولای برگزار کنند، این کار را خواهند کرد.

در عین حال مقامات رئال مادرید باید با مسئولان فدراسیون فوتبال فرانسه هم به توافق برسند؛ چرا که امباپه در هفته اول ماه ژون در اردوی تیم ملی کشورش خواهد بود. تیم ملی فرانسه در روز پنجم ژوئن، در شهر متز مقابل تیم ملی لوگزامبورگ بازی خواهد کرد و در روز نهم ژوئن هم در بوردو میزبان کانادا خواهد بود. هرچند که جدایی کوتاه مدت امباپه از اردوی تیم ملی کشورش برای سفری کوتاه به مادرید و حضور در مراسم معارفه‌اش مشکل خاصی نخواهد داشت.

حالا مقامات رئال در انتظار تصمیم مدیران پاری سن ژرمن هستند تا مراسم مجللی را برای معارفه امباپه برگزار کنند و همه تمهیدات لازم برای این مراسم را تدارک دیده‌اند.

برچسب ها
کد خبر : 6605
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار