19:27
0
کد خبر : 6867

ایران یک- سه صربستان؛ آغاز ناامید کننده لیگ ملت‌های والیبال

تیم ملی والیبال ایران در اولین دیدار رقابت‌های والیبال لیگ ملت‌ها مقابل صربستان شکست خورد.

ایران یک- سه صربستان؛ آغاز ناامید کننده لیگ ملت‌های والیبال

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، تیم ملی والیبال لیگ ملت‌ها را با شکست برابر صربستان آغاز کرد تا عملا تورنمنتی سخت را در پیش داشته باشد.

مسابقه تیم‌های ایران و صربستان با ادای احترام به شهدای پرواز هلیکوپتر رئیس‌جمهور ایران و همراهنشان آغاز و در نهایت پس از یک ماراتن یک ساعت و ۴۵ دقیقه‌ای این صربستان بود که به برتری رسید. تیم ملی والیبال ایران فقط در ست دوم این مسابقه و با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ برنده شد و در ست های اول، سوم و چهارم بازنده بود.

تیم ملی ایران که با موریس موتا پائز سرمربی برزیلی پا به این مسابقات گذاشت بازی را با ترکیب میلاد عبادی‌پور، میثم صالحی، محمدطاهر وادی، امین اسماعیل‌نژاد، محمد ولی‌زاده، مهدی جلوه و آرمان صالحی آغاز کرد.

مرد برزیلی بعد از اولین شکست در لیگ ملت‌ها گفت:«مشکل تیم ایران والیبال بازی کردن نیست. بازیکنان خوب هستند. چیزهای خیلی خوبی از تیم دیدم اما باید در کنار هم جنگیدن را هم یاد بگیریم.»

او گفت:«بازیکنانم شگفت زده‌م کردند و بازی‌شان کیفیت بالایی داشت. اما وقتی با مشکلی رو به رو می‌شدند خیلی برایشان سخت بود که در کنار هم بمانند، از همدیگر حمایت کنند و با هم بازی کنند تا مشکلات را حل کنند. مشکل تیم ایران والیبال نیست. بازی والیبال ایران خوب است. بلکه باید متوجه این موضوع شوند که چگونه در کنار هم بمانند، چگونه به هم کمک کنند، چگونه برای یکدیگر دلسوزی کنند و انرژی خوب و مثبت را به داخل زمین تزریق کنند.»

باید دید مرد برزیلی می تواند مشکلی را که می گوید تیم ایران از فقدان آن رنج می برد را حل کند. میلاد عبادی‌پور کاپیتان ایران در این بازی بود و بعد از شکست گفت:« می توانستیم راحت با اختلاف ۱۰ امتیاز ر سه ست اول دبرنده باشیم اما اینطوری نشد و الان فقط پشیمانی‌اش برایم ماند.»

او همچنین گفت:«این که با وجود اختلاف امتیاز داشتن بازی را واگذار می‌کنیم به خاطر عدم تمرکز و کنترل روی بازی است و متاسفانه کاری هم نمی شود کرد. فقط می‌توانم به تیم صربستان تبریک بگویم و امیدوارم که در دیدارهای بعد به بهترین شکل عمل کنیم.»

تیم ملی والیبال ایران فردا در یک بازی حساس و دشوار به مصاف تیم ملی ایتالیا می‌رود.

برچسب ها
کد خبر : 6867
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار