loader
07:13
0
کد خبر : 2917

آذرباد: ادعای پرسپولیسی‌ها با عقل جور در نمی‌آید

اختصاصی/ هافبک ذوب‌آهن در گفتگو با سایت رسمی فوتبال برتر درباره اتفاقات عجیب بازی روز گذشته تیمش مقابل پرسپولیس صحبت کرد.

آذرباد: ادعای پرسپولیسی‌ها با عقل جور در نمی‌آید

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، محسن آذرباد هافبک تیم ذوب آهن در گفتگو با خبرنگار سایت فوتبال برتر درباره بازی این تیم مقابل پرسپولیس و شکست یک بر صفر مقابل این تیم گفت:«فوتبال قشنگی بود و بازی خوبی ارائه کردیم. تا دقیقه ۱۰ می‌توانستیم به پرسپولیس گل بزنیم اما روی یک اشتباه پنالتی دادیم و پرسپولیس به گل رسید. پس از آن هم حدود دقیقه ۵۳ اخراج شدم تا تیم‌مان تقریبا ۴۵ دقیقه، ۱۰ نفره بازی کند که فشار زیادی هم تحمل کردند و بابت این موضوع متاسف هستم.»

آذرباد ادامه داد:«داور می‌توانست سروش رفیعی را هم اخراج کند که متاسفانه این اتفاق نیفتاد. او روی خطاهایی که انجام داد،‌می توانست اخراج شود اما داور این کار را انجام نداد.» 

هافبک باتجربه ذوب‌آهن درباره اتفاقات پیش از بازی و صحبت پرسپولیسی‌ها درباره پیدا شدن کاغذهای عجیب جادو در رختکن‌شان هم گفت:«در جریان این اتفافات نبودیم اما صحبت پرسپولیسی‌ها با عقل جور در نمی‌آید. ذوب‌آهن یک باشگاه فرهنگی ورزشی است که حدود نیم قرن سابقه دارد و روز اولی که برای امضای قرارداد آمدم، متوجه شدم باشگاه بزرگی است. از همه نهادهای نظارتی و امنیتی درخواست دارم پای کار بیایند و پیگیر این ماجرا باشند.»

او ادامه داد:«موضوعاتی که پرسپولیسی‌ها می‌گویند، درست و در شان فوتبال ایران نیست. در چند سال گذشته نه تنها فوتبال ما به جلو نرفته که درحال رفتن به عقب است. من محمد ربیعی را می‌شناسم و چند سال با او کار کرده ام. باشگاه و سرمربی ما از این موضوعات بیزار هستند و به هیچ‌وجه حتی یک درصد هم سمت چنین چیزی نمی‌روند.»

هافبک ذوب آهن در پایان گفت:«درباره صحنه اخراجم هم باید بگویم من خودم را برای توپ پرتاب کردم که متاسفانه در لحظه آخر علی نعمتی جلو آمد و پای من به سر او برخورد کرد. داور هم پس از اینکه دید نعمتی دچار خونریزی شده به من کارت قرمز داد اما می‌توانست مراعات کند و کارت زرد بدهد. نعمتی یکی از دوستان من است و از اتفاقی که برای او رخ داد، ناراحت هستم. پس از بازی هم با او تماس گرفتم و دلجویی کردم.» 

برچسب ها
کد خبر : 2917
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار