loader
14:48
0
کد خبر : 12915

آرتتا: استون ویلا را بررسی کرده‌ایم؛ برای تمدید قرارداد مذاکره می‌کنم

تیم آرسنال در یک رقابت سخت از هفته دوم لیگ برتر انگلیس میهمان استون ویلا خواهد بود.

آرتتا: استون ویلا را بررسی کرده‌ایم؛ برای تمدید قرارداد مذاکره می‌کنم

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ تیم آرسنال روز شنبه در هفته دوم لیگ-برتر-انگلیس" class="text-black">لیگ برتر انگلیس میهمان استون ویلا خواهد بود.

میکل آرتتا پیش از مهم‌ترین مسابقه این هفته لیگ-برتر-انگلیس" class="text-black">لیگ برتر انگلیس، در نشست خبری هفتگی خود شرکت کرد و درباره آخرین اخبار تیمش صحبت کرد.

شکست‌های فصل گذشته مقابل استون ویلا 

آن‌ها گل زدند و ما نه، بسیار ساده است. طی دو بازی رفت و برگشت فرصت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم. تمام جزئیات را قطعا تجزیه و تحلیل کرده‌ایم و باید فردا بهتر عمل کنیم. با این حال، استون ویلا تیم خوبیست و به شکل خوبی هدایت می‌شود. چه چیزی بازی با آن‌ها را دشوار می‌کند؟ اگر به آن‌ها فرصتی برای دوندگی بدهید، فوق‌العاده هستند. وقتی فضایی ندارند، از طریق ضربات آزاد ضربه می‌زنند. به همین دلیل آن‌ها، آن کار را با ما انجام دادند. 

جذب میکل مرینو و ادامه فعالیت نقل و انتقالاتی

در مورد بازیکنی که با ما نیست نمی‌توانم صبحت کنم. هنوز پنجره نقل و انتقالاتی به پایان نرسیده؛ در حال حاضر روی بازیکنان موجود در تیم متمرکز هستم. در مورد روزهای پایانی باید هوشیار و آماده باشید چون روزهای پایانی می‌تواند غافلگیری‌های زیادی داشته باشد.  

احتمال تمدید قرارداد با آرسنال 

هفته آینده و پس از پایان پنجره تابستانی مذاکرات را دوباره شروع می‌کنیم. هفته‌های گذشته تمرکز ما روی نقل و انتقلات بود. خودم را امروز و فردا ارزیابی می‌کنم، این واقعیت دنیای مربیان است. این حس فوریت، چیزی است که من واقعا آن را دوست دارم. باید برای دو یا سه سال آینده برنامه‌ریزی کنیم؛ این واقعیت ماست. در این میان، بهترین تلاش خود را انجام داده و برنامه‌ریزی می‌کنیم.

برچسب ها
کد خبر : 12915
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار