loader
11:43
0
کد خبر : 11251

آرتتا: همه بازی‌های پیش‌فصل بی‌اهمیت هستند

سرمربی آرسنال به برد تیمش مقابل منچستریونایتد در رقابت‌های تدارکاتی واکنش نشان داد.

آرتتا: همه بازی‌های پیش‌فصل بی‌اهمیت هستند

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ تیم آرسنال با پیروزی ۲-۱ مقابل منچستریونایتد اردوی پیش‌فصل خود در آمریکا را آغاز کرد و میکل آرتتا در پایان مسابقه از اهمیت نه‌چندان بالای این پیروزی گفت.

پیروزی مقابل منچستریونایتد 

همه این دیدارها آزمایشی است. هیچ سه امتیازی در کار نیست و اهمیتی ندارد اما موارد بسیاری هست که باید آن را به اثبات رساند. فکر می‌کنم که یونایتد هم چنین نظری داشته باشد. اگر می‌خواهیم برای روزهای سختی که در لیگ و لیگ قهرمانان در پیش داریم آماده شویم باید خودمان را ثابت کنیم. موارد مختلفی وجود دارد که همچنان باید در آنها پیشرفت کنیم. ما در حال حاضر پیش زمینه بسیار خوبی داریم. اشتیاق بازیکنان برای رقابت کردن و پیروزی به خوبی در تیم مشهود است. ما می‌خواهیم این اشتیاق را در چند هفته آخر به اوجش برسانیم.

شرایط گابریل ژسوس 

شرایط او خیلی خوب به نظر می‌رسد. سعی کرده است که موارد بسیاری را در طول تابستان تغییر دهد و در بهترین شرایط قدم به تمرینات ما گذاشت. وقتی چنین پایه‌ای داشته باشید، می‌توانید یک بازیکن درجه یک بسازید. باید از خودش بپرسید که چه چیزهایی را تغییر داده است. می‌توان این تغییر را در نوع نگاه و ریتم بازی و درخشش او دید. او چیزی برای اثبات دارد که اتفاق خوبی است.

گلزنی مارتینلی در لحظات پایانی

این ذهنیتی است که در تیم و بازیکنان وجود دارد. او با یک جلسه حضور در تمرینات وارد زمین شد و در چنین سطحی بازی کرد. این یعنی که او به اینجا نیامده است تا آماده شود. او پیش از این هم آماده بوده است و من عاشق چنین شرایطی هستم.

برچسب ها
کد خبر : 11251
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار